WALLPAPER

ASSALAMUALAIKUM..

saje nk share wallpaper kat anset nureen
anset biasa jerr nureen guna

wallpaper anset yg utk kerja (celcom)
no ni baru ja pakai bila keja ngan TM 2009
murah call in & out dan yg penting bleh claim ngan compeni

wallpaper utk anset personal (maxis)
no ni nureen pakai dari tahun 2003
slalu nureen akan letak pic ellesya tp ari tue daddy tukar
dia kata tgk la dia sama hahhaa

Comments

Myra Jay said…
Heheee, yela kena letak gambar hubby la baru semangat ;)
Mummy Princess said…
Akak lak ada 3 no.
1 utk opis & hal2 kerja
1 utk join2 contest & personel
1 lg no sama dgn en hubby & utk call en hubby sajer
tp anset guna 2 jer...sbb 1 anset tu leh pakai 2 simkad
LYAfrina said…
nureen..pasni kna tuko la wallpaper..gambar b-4 plok
Anum said…
yes ltk gmbr hubby kasi semangat for every day
eB ezrin said…
eB dh kembali tp x larat nk wat aper2 pn. hu3
kita letak gambo balqis, dah tu gambo dia je yang penuh dalam hanset..
Fieza79 said…
hehee..kdg2 en suami pun terasa tau lau kita tak letak gamba depa...asyik letak gamba anak je...sama la asben fieza...dlm diam jeles rupa nya..
wantie said…
hehehe... tu la kan. sejak ada anak asyik dok letak gambar anak je. kak T pun letak gambar anak anak.

terkadang kita lupa seketika yg hubby pun tingin gambarnya di wall paperkan. kui kui..

kalau cam tu, kena letak gak la gambar husband kak t sekalisekala. ya la kan kaum adam ni kekadang nak suruh tu mcm malu malu kot.
Imah Dinor said…
biasa gambo anak2....klu kat tpon pic sendiri...fb gambo bdua ngan somi..he.....
KhaiRin : anies said…
sy pakai 3310 je x de wallpaper hahahaha (tipu je)
Zie said…
Wall paper hp zie gambar anak2 jer...

emm tahniah dah bersalin... mana gambar baby nih?...
iizza said…
nice..baru la gi mana-mana terpandang phone teringat la en.hubbynya..^_^
Gieyana said…
janggut si daddy yg x leh thn tue..:P
eima said…
janggut en hubby ....fuuyyyooo

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017