boleh ke kembali???

ASSALAMUALAIKUM

wahhh hari ni org2 penang cuti yerr
anniversary
declaration of Penang as a World Heritage Site

apa yg kembali???
dah nama femfuan tu x t'lepas kan asyik ckp pasal nk kurus ja
nureen pon tergolong
nureen hanya berjaya kurangkan 15kg masa dlm pantang
nureen masih perlu kurangkan lagi 5kg utk kembali kepada asal
boleh ke??

52kg                                                47kg

perbezaan dulu dan kini
lepas pantang ari tue paha & pinggul nureen agak besar
so sluaq jeans agak ketat
tak seperti sblm ni mmg longgar
paha mungkin dpt dikecilkan tp pinggul???
ada ke caranya??

InsyaALLAH, 
kalau tiada aral mlm ni kami akan bertolak ke sepang
nureen akan berada di sekitar 
sepang, shah alam, putrajaya, kajang & ampang dari 6 - 10 july
ada yg nak jumpe kami ke??
hehehe glamourkah haku??
doakan kami selamat pergi & pulang k 
AMIN


aed anak teruna eb warded at hspital putrajaya
dehydrate
hope aed cepat sembuh AMIN

Comments

*azni* said…
insyaallah boleh..tp makan ms la..
Nens Collection said…
ala..kalo kak nureen sakat 5 kg sy rs xde hal..sy ni kak nureen dh 2 tahun xmau2 turun lagik 5kg..kalo x dh kembali berat b4 kawen dh..huhu
nanakimie said…
caiyok sis!hee....nana nk jenjalan ptrjaya n bangi je esok:) kot2 teserempak dgn sis..heee^-^
Myra Jay said…
Kami tak cuti Nureen, tetap kena kerja, so kalau Public Holiday jatuh ari Sabtu melepas la kerugian tersebut :(


Happy Holiday :D
manja209 said…
sampai SA koling2 la ye
blh jumpe2...:)
ang same la cam aku,lepas bsalin smua slua xleh pkai..berat xtrun2.aku 51kg..hehehe
KhaiRin : anies said…
skip mkn nasi..insya allah boleh..
kalu da ke ampang tu..roger2 sy ye..
Huda said…
wow!huda pun dah kurus, tp berat gitu2 je la..hehe..skang kan org duk sibuk pakai premium beautiful :)
leh punyer lagi pun nureen mmg kurus pun kan, kita ni nak kena turun kan berat gak, ngah berusaha ni...cayok2 k
izz iizza said…
sama la berat kita..kalau nureen boleh turunkan berat pergi ker 47 tu share-share la ya..iza pun nak huwaa

semoga aed cepat sembuh..
eima said…
mai la jumpa aku ... hihi
wantie said…
haha.. ok la tu 52 kg. kak t ni 60kg woooo
Zie said…
tak byk bezanya ok lh tu.. insyallh nureen boleh punya...

kalau jumpa eb sampikn salm kami disini..
AnneRaini said…
52kg jek..alah kurusnye...
Qhaifa Nur said…
nak mantain 47kg balik....
memang makan masa sikit....
Bionic women said…
me memang wat jamuan besar-besaran kalau dapat kembali ke 47kg..itu berat me masa kawin dulu..huhuhu..
sekarang???? hadoiii, cakap pun x guna..menyeramkan..haha
|| NaFiRaa || said…
Hehehe... Boleh tu.. Cuma kena disiplin lebih la.. Kalo cam zura nih susah sikit.. Hehe.
fieda said…
ooo..byk destinasi nak redah tu..
eB said…
yajkin boleh.
ps: tq mention psl aed yer :)
el said…
alah org kecik cam ko
boleh jek
ngade!hhahahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017