Posts

Showing posts from May, 2012

balik penang

Image
ASSALAMUALAIKUM
ahad lepas genap 44 hari hari terakhir berpantang nureen dah balik penang dan tmpt pertama yg kami singgah sebaik jejak kaki di pulau ni adalah..............................................
QUEENSBAY mulanya ellesya x bg tau emir duduk dlm stroller dia nih puas dipujuk akhirnya bila ellesya nmpk KFC dia dah mula lapar ok, klau nk mkn KFC kena bagi emir duduk dlm prem terus ellesya stuju :)
emir dh nangis la..... apasat muka aku tue, x ready la..
happy la ellesya dh lama dia x jejak kaki kat cini kan tambah plak dia dok merindui tmpt mainan dia tapi kami x singgah pon sbb emir mcm x selesa :P cuma sempat gak nureen beli sehelai jeans miki utk ellesya sbb tgh less skrg ni :)
dan esoknya hari ke 45 nureen ngan ellesya x brapa sedap perut tp tetap boleh g queensbay tau ehhehee kali ni kami terjah la tmpt mainan ellesya
emir lena dibuai mimpi2 indah walaupon kat c2 bising amat ellesya asyikkkk ngan game :)
ditemani daddy yg baru lepas bayar beberapa keperluan  emir yg kami beli..  yg bestnya ba…

simple celebration

Image
ASSALAMUALAIKUM

genap 5thn usia perkahwinan kami nureen masih lg dlm pantang  yg ke 43 hari so nureen x dpt la nk prepair apa2 so apa yg mampu nureen buat hanyalah simple calebration ni
5 slices for 5 years
ellesya yg sgt2 xcited nureen plan nk celebrate mlm tp ellesya dh x sabar nk mkn cake sbb tue nureen mcm serabut jerr hahhaa nureen snap terlindung emir so mintak tlg adik snapkan :)
mcm ellesyanya besday plak gayanya kan
td senyum mata x tgk camera tgk cake so snap 2 kali hahhaa
:)

ropanya ada suprize la dr daddy
nantikan yerrrr

t.u.d.u.n.g

Image
ASSALAMUALAIKUM
sekarang ni mcm2 fesyen tudung dok ada kan tp nureen masih tetap setia ngan BAWAL hehehe saja nak wat n3 ni - koleksi ellesya bertudung  jom layannzzzz










anak mummy & daddy dh besar
:)


kunjungan zura

Image
ASSALAMUALAIKUM
ari ni cukup 45 ari, nureen dh abes berpantang cuma kena la pantang mkn jgk lagi kan...
ahad minggu lepas kami dikunjungi rakan blogger zuraiwan bersama tersayang irfan tq zura sudi terjah teratak mak aku :)
 irfan yg dh 7bulan baru dpt jumpe.. b4 ni tgk dlm blog jerr sebenarnya irfan dh mengantok bila ellesya nmpk irfan minum susu botol dia pon mintak mak tok dia buatkan
 emir dh bangun, so dpt la aunty zura dukung hai emir, ushar lain mcm jerr kat aunty zura tue
 nureen ajak zura lepak kat dpn boleh minum2 ellesya mula jeles nak jugak dia berimpit duduk sebelah zura
 candid time, masing2 muka blurr
 gini la jdnya bila nk ambik gambo paling cun
 marah benar ellesya kat zura bila diusik nak bawak balik emir
 ellesya x lepas2, ttp duduk berimpit tepi zura
 bila ellesya jd PG hehhee... ni adik ipar zura dah 8 bulan preggy
dan irfan baik punya lentok mmg mengantok sgt tue skali lagi thx ya zura sudi jenguk kami :)

happy 5th anniversary

Image
ASSALAMUALAIKUM

when U make a sacrifice,  U are sacrificing not to each other  but to unity in a relationship U are my endless love TQ so much DA happy 5th anniversary



U-tube

Image
ASSALAMUALAIKUM
bila si kakak suka layan Utube, emir pon tompang sekaki la yerr