Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2015

Syawal Bakal Tiba...

assalamualaikum..... autopublish




 ___________________________________________________________________
Sihat itu Jihad TEROKAI RAHSIA SEBENAR  bersama QASEH GOLD www.getshera.com
serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
puasa kan dah dekat
menu wajib bila bersahur ni kan... :)
insyaALLAH sama2 kita membeli sambil membantu...


sopink RAYA, kueh RAYA, menu PUASA!!!!!!

assalamualaikum.....  autopublish
sronok tgk tajuk kan tapi kami bkn la soping tara mana pon ala kadar jerr.... 
memandangkan el pernah bertanyakan pakai kedai kasut kat bawah ni so minggu pertama puasa, kami terjahhhh  mmg bestkan bau dlm kedai ni bln puasa plak tue hihiii posing2 tu wajib la kannn....
gambo penuh sebenornya gini hahaha
sayangnya, anak dara x der patern yg kenan di hati... so kita melaram la yerr
actually, kami terjah masa break time so ajak member skali... aina agak2nyerr la kan, antara 3 jenis kasut ni mana 1 yg dh dirembat??? hahhaha anak dara x puas ati la bila x dak yg kenan di hati operasi mencari & menerjah diteruskan taraaaa.... atas persetujuan daddy, menjadi milik si pemakai.... suka la tewwww susah nak dptkan saiz utk ellesya sebab kaki dia ni jenis kurus & pjg... ambik saiz 29 ketat ambik 30 longgar sgt ketat bkn kat mana pon, kat bhgian ibu jari kaki tu pjg hahaha, terkepak la dlm masuk so bila kasut yg terbuka bahagian dpn ni cmfrmlah x jd mslh …

campoq2...

assalamualaikum.....  autopublish

jom kita singkirkan lelemak degil.. hihiii
membantu diet harian & memberi tenaga serta mencantikkan kulit anda
amboi la kakak sya... monyokkk jerr dia yerr
ingat kakak sya jer ker bleh pakai tudung, amal pon boleh laaaa ahhahahaa
ellesya bila singgah umah moyang d kg, sure nak ziarah kera @ monyet blkg umah
hadiah buat besday mama @ mil thn ni dari kami semua
ish2 la 2 sepupu ni... bila jumpak gini la peluk bagai bertahun x jumpak gelagat cik sayo a.k.a zara & amal
huhuuuu.... raya puasa tahun ni hg x balik lagi nooo tunggu raya haji la plak take care di negara orang
bab nak menggedix anak beranak serah kat kami 2 hahahhaa masa ni singgah kasyaf butik kat bayan baru
abam emir bekfes yerr.... bila nak belajar puasa ni hihii

 ___________________________________________________________________
Sihat itu Jihad TEROKAI RAHSIA SEBENAR  bersama QASEH GOLD www.getshera.com
serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
pu…

random photo wednesday

assalamualaikum..... 

buah durian sulung yg luruh kat kg tahun ni abah rasmi... abg send pic ni :)
bila ntah daddy g mancing tgh laut ngan kwn2 
tudiaaaa.... pemancing tegar!!! 
cincau serbuk ni kwn nureen buat sndiri, sng nk pos,   bleh bancuh ikut arahan d belakang nureen pon dh beli, tgu masa nk buat ja ada berminat bleh wassap UMIE 019-5188603

lepak2 santai ngan daddy dlm bilik :)
cik sayo a.k.a nia zara beriadah... gelaran cik sayo ni bknnyer apa... zara ni pantang nmpk sayur sawi masak air dia akan mkn smpi licin abis ja dlm mulut, lambat ja kita suap dia akan sebut sayo... sayooo hahahhaa
tgk badan la.... hihiiii amal bila weekend kuaq breakfes ngan papa g mkn roti canai
sebelum puasa ri tu kak nureen singgah umah kejap so temanin dia g kiosk2 dlm giant, utk pasarkan produk getsheranyerr
otw blk umah singgah dpn queensbay jap mkn satey ikan
balik ja sambung lg main keta la emir ni kan
sambut ramadhan d kg... ni otw g sungai petani carikan baju raya
malam selepas berbuka wit haz…