SALAM
(n3 mmg autopublish la yerr)
nureen masih lagi syibok ngan audit sirim nih
sebenarnya unit nureen ni terselamat daripada audit
tapi terkena jgk tempias2x maksudnya kena standby
sbbnya unit nureen ni wat maintenance utk TM
so klau dari exchange zone x ok
makanya sirim akan cari la unit kami nih huhuuu....
mmg byk sgt nk kena update.. udah lerr yg nak updatenyerr berapa kerat jerr
semalam mmg x sempat berBW
maaf yerr kwn2.. sng2 nureen terjah InsyaALLAH
nureen plan 24 & 25 ni cuti
sbb malam ni nak jemput mak & abah kat airport penang
pulang dari mengerjakan Haji di Mekkah..
moga selamat sampai.. AMIN
sementara nureen syibok melayan file2 ISO yg berlambak ni
jom kita layan kesayangan ellesya ni
walaupon rabbit tue hanyalah mainan
tapi ellesya mmg suka & sayang sgt2
klau nureen ke sape2 terjatuhkan rabbit tue silap hari bulan ellesya boleh teriak tau
baru bangun tdoq terus layan madagascar
suka bila nureen asyik snap gambo dia with kesayangan dia tue
erat dia peluk rabbit
klau rabbit tue real x dpt la peluk gini hehehhe ;p
klau rabbit tue real x dpt la peluk gini hehehhe ;p
alooo bucuk2 ni
oppsss tersexy sudahh... asyik sgt la tue tgk cartoon ;p
jom click3x banner ni




























































