Showing posts with label netball. Show all posts
Showing posts with label netball. Show all posts

Friday, February 22, 2013

dpt jugak main netball :P......

assalamualaikum
autopublish



mmm... dah lama x main, urat cekang2 abes
last main 2011, last year preggy tak leh main
so bila ada peluang, apa lg, cepat2 mintak izin soami terchenta
kena la pujuk baik2 kan... akhirnya.. dpt jugak main
nureen tepi skali tuh GA...
mula2 msk padang nmpk skema ja
tgk team mokcik2 nih naik gerun jugak mulanyerr
ellesya pon nak tompang
dah suruh duduk bawah khemah, tp nk gak bergambar
CHALLENGE!!!!!!
trademark TM doh... GK!!! nak tomoi ngan sape tuh???
 pas satu game
rest sat sambil layan ellesya kat bwh khemah
aloooohhhh.... masam nyerrr....
knape nih???
oooo.... ini ropanyerrr
mummy dh kaco la yerrr
jgn tak tau, ellesya mcm pro kan hehehhe
tuan empunya yg bertudung oren tuh 
fiefi... pinjam jap yerrr ;p
wahhh... setting aper tuh
perghhhh.... daddyyyyyy, ada gaya tak anak kita??
ni tak tahan nih... ngalahkan mummy plak
ke daddy kena bila satu utk ellesya??? ;p
muka sposen ni gak kena posing yerr
uikkk... sahabat2ku...
gedix tue harussss
ellesya nak msk padang jugak tau!!!
dok pujuk kat mummy smpi kat padang.. hehehe
kan bagus.. lepak jerr bawah khemah nih..
sweet la anak mummy nih
msk dlm dewan.. rehat kejap n lunch kat c2 jugak
sempat g usha2...
buah tangan dari sana
hehehe, sapa nak bagi??? beli sndrik la kan...
durian crepe RM10, karipap + cucuq badak + cucuq keria = RM10

sapa menang???
offcoz la team TM kan hehhhee
seisi terima adiah nureen x der sbb dah blk, nak blk kg ptg tu jugak hehehe
___________________________________________________

jom singgah



Friday, March 30, 2012

cer cari .....

ASSALAMUALAIKUM

hehhehe... cuba cari mana satu nureen?
;p


last year nureen ada join netball untuk wakil TM PENANG
lawan kat  UM

dah dpt ker??? nureen yg kaki angkat sebelah tue, pakai bib merah 
GA (goal attack)..
tgh shoot bola msk jaring :)
tahun ni x dpt la nak main kan..
tahun depan, x sure lg.. klau diizinkan nureen join
cuma klau nureen join nureen nak ellesya & asben ikut skali mcm thn lepas ellesya ikut tau
TQ en.nasir, sudi ambil AL 

nak tau crita kami bleh ja click kat 

&

bagi penggemar2 KFC
sape nak voucher ni???


jom terjah sini & print jerr
nureen pon x tau mulanya
eb bg tau bila terjah blog cik bambam :)
terus nureen mintak kwn nureen call HR comfrmkan pasal voucher ni
mmg comfrm, nak print brapa byk pon bleh
janji smpi due date dia jerr laku yerr
;p


COCONUT SHAKE KLEBANG, MELAKA

assalamualaikum.....  moga ada rezqi lagi..  bye... _________________________________________________________________________________ ...