Tuesday, June 17, 2014

jamboree sampai ke teluk intan

assalamualaikum..... 
autopublish 

cerita weekend daddy
kali n daddy berjamboree di teluk intan
dkt pkl 8mlm lebih baru check in hotel...









balik dari pasar malam

cari yg baju olaf saja x dak


ready dah utk esok :)



pagi tadi baru sempat posing2...

daddy diantara org yg ke 400 drpd 1100 org yg join
rasanya bleh dpt no dpn lagi tp daddy dok merendang d hotel
smpi site org dh start kayuh 1/2jam dh hahhaa


____________________________________________________________


jom singgah

Monday, June 16, 2014

layan permintaan anak daraku....

assalamualaikum..... 
autopublish

dah alang2 ellesya ikut mummy g opis
masa lunch time bawa g jusco jap
layan jerr permintaan dia kan...

 kami ambik set couple so dpt 3 topping

ajak mkn nasi x mau...
nak mkn nata d coco ngan yogurt ni

pastu singgah beli ni plak.. apa nama dia ntah lupa...
masuk opis nmpk mata ellesya berair...
pegang bdn dia ropanya dh suam2 nak demam....
terus siapkan keja n ajak balik & sempat la draft blog jap.. ;p

____________________________________________________________


jom singgah

Friday, June 13, 2014

sakit perut tp....................

assalamualaikum..... 

cerita pagi tadi
ellesya lepas jer mandi ckp sakit perut
tp tgk dok tgk cartoon ok jerr

elok daddy dh nk kuaq p opis
ellesya dh baring katanya sakit perut
haiiii... ni sakit perut kerr alasan x mau g tadika??

bila daddy dh g opis, saja la mummy tanya
sya sakit perut, nak g opis mummy x?
laju jerr jwp "nak" hahhaaaaa

kannnnn...... 
laju2 bangun masuk bilik g makeup bagai

emir pon nak join tp x leh la... kang x jadi keja mummy d opis
hahhaaa

tgk muka budak sakit perut
boleh tersenyum manis lagi pakai jacket mummy katanya sejuk

seb baik sweater ellesya ada dlm keta
so terus g ambik... :)
suka la kan.. dok opis mummy... dah ramai yg kenai ellesya yg sgt ramah ni :)


_________________________________________________

jom singgah

Thursday, June 12, 2014

fresh from oven tau....

assalamualaikum..... 

fresh ni.... semalam punya crita
saja ambik ellesya kat tadika awal nk bw g tesco...
sronok la dia...

nmpk biskut ni terus mintak
1 batang tue rm3.90.. ok la...
ntah la sedap ker x.. ellesya ckp sedap jerr
mummy x rasa la sbb semlm puasa hehhee... tp ari ni x puasa la plak
sbb sahur x terjaga
x brani tanggung risiko puasa jugak takut baby lapar

dah x sabo2 sgt.. belum bayo lagi dh makan

bw masuk opis ellesya mmg suka white board ni
mula la menulis... bila post kat IG ada yg puji tulisan ellesya lawa hehhee

sebelah malamnya diumah
emir teman mummy berbuka yooo
tgk budak ni bkn nak mkn nasi tp sayur & siakap 3 rasa abis dia bedal
cayalah... mmg peminat sayur...
masa nak snap tu emir dh perasan.. tue dpt jelingan menggoda lagi

pastu mula posing2 comel...
tp muka mcm nak marah jerrr... hihiiii...
sedapkan sayur bayam ni

daddy punya air dia belasah jerr minum

wawaaaaa..... teriak sambil mkn
sbbnyerr... khusyuk sgt mkn smpai jatuh kerusi hahaha
pastu bgn & sambung mkn balik :)
kurma pon emir belasah mkn ngan nasi... :)

___________________________________________________

jom singgah

Wednesday, June 11, 2014

wordless wednesday

assalamualaikum..... 
autopublish 

layan gambo lama yg d edit... hehhee
ala2 random photo gak nih










___________________________________________________________________________________
jom singgah

COCONUT SHAKE KLEBANG, MELAKA

assalamualaikum.....  moga ada rezqi lagi..  bye... _________________________________________________________________________________ ...