Wednesday, November 17, 2010
~The Best Entry With Sinar Raudah~
sape nak FM fraser Hill????

http://nanamrul-contest.blogspot.com/
~1st GA 'Bahagia Ku Di Sini a.k.a fieza79~
Tuesday, November 16, 2010
#..Horse @ Poney...#

Lama sgt daddy dlm kedai beskat tue
elly dh lapaq
minta mummy belikan RFC (radix fried chicken)
makan ja la dlm keta
sebabnyerrr...... my BIL nak bwk g tasek
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sesampainya di tasek...

Ellesya : nak naik horse(2x)
Daddy : ok2x
Ellesya : poney la (poney=anak kuda)..
Daddy : poney ker horse
Ellesya : hehehhehe (sambil tutup mulut)
kejap elly ni panggil horse kejap panggil poney...
sukerr tgk barney sbb tue dia kejap horse kejap poney...
Elly & mummy menunggu giliran...
sempat berbual2 ngan akak yg jaga kaunter..
(dah tak sabar)
Helmet yg disediakan agak besar
so mummy kena adjust cikit..
elly satu2 budak paling muda yg naik horse

Ellesya : cepat la mummy
Mummy : ok2x
Mulanya mummy follow
sekerat dah tak larat
mummy biarkan ja
ellesya ni mmg berani
daddy ja follow sambil candid
happy dpt jugak elly naik horse
dah lama dia minta nak naik horse yg real..
asyik naik kat dlm queensbay tue ja..
Layannzzzz...
Daddy : ellesya... tgk la camera..
hehehe... si ane tue plak yg dok berposing tgk camera.. yg ellesya tue dok curik2 tgk muka horse
Mmg anak mummy ni sgt2 berani.. baru 2thn 2 bulan..
Mummy : Ellesya, tgk la cini..
cikit pon dia x kalih..
eh3x... ni buat muka apa plak ni???
ellesya dlm mood melayannnn....
Bila dah nk abis 1 pusingan baru nak angkat tangan melambai
Ellesya : bye2
2nd round..
Elly x mau turun, daddy ckp 2 kali pusing la k..

layannzzzz....
ok dah abis dah...
jom turun..
lain kali kita naik lagi k..
last piccas elly atas kuda..
Sambil cekak pinggang..
Ellesya : nanti ellesya mai lagi k..
Bye2 horse... c u
Contest :: Kids & Baby Photo Contest
Kawan2 yg di tag ;Jom la kwn2 kita join ini contest... ;P
~Celebrate Besday ABG~

Ellesya : duck ellesya... ;)
Ellesya : Yang ni BOY, yang ni GIRL..
ehehhee.... duck pon ada boy & girl kerr elly????

Mula nyusun2 atas kerusi paper together2 ngan bekas syampoo maklong bwk blk dr hatyai..

Elly khusyuk tak dilayannyerr mummy yg dr td asyik dok snap2ing pic dia..
2 2 ellesya punya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
"Cake Ice cream"
(cake sedondon la ngan ellesya)
Tiba masa yg di nanti2...
celebrate besday my BIL
kami awalkan
besday sebenar 27/11 ni
dh kumpul ramei2 so kami celebrate la dulu..
ellesya dok perasaan tue cake besday dia.. hehee
sbb tue dok tunggu jerr dpn cake tue..
ellesya dh tak sabaq2 nak potong
Daddy : cake sapa tue??
Ellesya : sya punya la.. hehehe
daddy : eee perasaan la ellesya tue...
"Happy besday ABG"
Ellesya sukerrr sgt nak potong cake..
Nak suap sendirik..
Mummy : kita share k ellesya....
ellesya : ok
Daddy yg baru bgn tdoq penuh xcited mkn cake.. mmg sedap tol cake tue.. kami mkn smpi licin ptg tue jgk..
Monday, November 15, 2010
!! Gurau senda di Jalanan !!
lets goooo....
slalu kami x bg space kat elly hehee..
daddy : cantiiikkkkkk......
Dah nak sampai TMN RASA SAYANG, JITRA..
Tok Ngan Wan dah x sabaq nak peluk cucu kesayangan ni...
COCONUT SHAKE KLEBANG, MELAKA
assalamualaikum..... moga ada rezqi lagi.. bye... _________________________________________________________________________________ ...
-
sila scroll down utk n3 terkini Salam to all my frndzz.. sempena besday aii pada 09 January 2011 dengan bermurah hati nak anjurkan 1 GA yg ...
-
ASSALAMUALAIKUM Alhamdulillah.. apa yg di plan menjadi jumaat lepas 22/6/12, masa lunch hour nureen g queensbay bkn nk beli barang tp nak b...



