#throwback | lepak queensbay 2016

assalamualaikum..... 
autopublish

queensbay mmg tmpt wajib bw anak2 main n jalan2
jom layannnzzzz
cuba tiru gaya yg sama

apa kes ellesya nih..

tgk butang baju emir, masa tu dia mmg wajib oooo nk butangkan smpi atas hihii

kita putar dulu halimmmmm....

suap menyuap mmg dh sinonim ngan emir


adik x nak pon dia akan gigih jgk suapkan

dh byk kali sya minta nk buat colour2 ni, so mlm tu dpt la dia siap2

terjah lagi & lagi & lagi kan4x

ada kedai baru buka mas ani.. so layan pilih belon memasing

so stroller mummy tolak ja la, eshal dh bosan kan asyik duduk jer


bye3x...

 ________________________________________________

serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
 membeli sambil membantu...

Sihat itu Jihad

TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

+ e.z + said…
bestnya dapat tengok lego. kalo aed tuh abeh ati la....
Nafira usof said…
Nampak anak2 hepi sgt. senyum sampai ke telinga.
sesekali layankan kehendak anak2 yer Nureen.

Psst.. Anis tua setahun je dari Ellesya. memang Anis nampak tinggi kan. sekejap jer besar anak2 ni.
NEKCIK said…
Asalam Nureen..lama nekcik tak singgah
Besar dah cucu cucu semua..alhamdulilah
Tumpang seronok tngok semua sihat dan cumil
Nora Karim said…
Seronok tengok anak-anak tu happy... kalau anak-anak saya asal berjalan seronok sakan..
LYAfrina said…
Kemain seronok anak2.. Dh besar belaka dia org

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017