Posts

Showing posts from July, 2012

cucu mak yg ke 5

Image
ASSALAMUALIKUM
sabtu lepas kami sempat balik kg (balik hari) nak tgk cucu baru mak yg ke 5 anak sulung abg nureen (kawin bln 6/2011) alhamdulillah mak & anak selamat bersalin di hospital kulim, kedah
amalul amsyar bin mohd qusyairi (harapanku yg cergas)
tarikh : 25 / 07 / 2012 berat : 3.25 kg panjang : 50 cm
saja nureen letak emir sebelah amal emir nangis sbb ngantok tapi..................
emir terkedu seketika bila amal terkejut dengar emir menangis terus amal plak menangis tgk la muka slamber emir, dia tercari2 sebenarnya dari mana suara tangisan tue hehehe
hehhe... mmg slamber tol muka emir kan... mcm muka org tak bersalah pon hado...
fokus sikit muka slamber bambam mummy ni  emuah....
eh3x... bleh dia gelak yerrr.... hahhaha....
seriusnya.... :)
emir dpt sepupu baru yg hanya beza umur 3 bln :)
bln depan insyaALLAH adik nureen plak
kali ni ellesya plak yg dpt gang :p

5th ramadhan kami berbuka dimana?????

Image
ASSALAMUALAIKUM
plan berjalan seperti yg dirancang kali ke 2 berbuka diluar agak2 dimana ya kami berbuka???? sampai ja d destinasi ellesya dh nmpk pool
senyum smpi ketelinga
dah lama dok ajak mandi pool
tp sygnya kami x bawak pon baju mandi ellesya hehehe

pose comel dr 2 beranak pembuka tirai

asyikkkk... santai kan
lepak2 sejenak, tenangkan minda

mimik muka xcited ellesya terserlah kan
sampai emir pon tergelak ngan telatah kakak dia soang ni

ellesya dah mula panas kaki, lari kehulu kehilir
nak ja terjun dlm kolam tue

Nureen : kakak sya mana bwk baju kolam

Ellesya : awat mummy tak bawak!!!! (marah tol dia)
Nureen : kita bkn nak mai mandi, kita nk mkn2 kat cini

nmpk kan khemah tue
mmg sebelah jer ngan pool

hero mummy & daddy yg bambam...
bkn kome jerr geram ngan pipi emir ni tau
daddy dia pon geram... hehehe
emir lg bambam dr elly masa kecik2 dlu :P

celupkan tangan dlu............

pipi sape lagi bambam
tang lobang hidung tue sama kan hahahha....

jeles jgk ellesya bila daddy dok gomol2 emir ja

Daddy …