sejam sebelum berbuka

ASSALAMUALAIKUM

ahad lepas
blk dari kg kami decide nk berbuka kat queensbay KR
6.13petang kami book meja & juadah skali
daddy teringin nk mkn dessert dia sebenarnya

sementara tgu daddy membuat pembayaran
nureen dok melayan ellesya yg skrg ni pantang jumpe cermin

pose sexy & manja dari ellesya

emir yg steady.. sabar menunggu lif
emir dh bebas... bebas pakai sarung tangan hehhe
nak kemana kami???
ada lagi sejam sebelum waktu berbuka

cini la kan... teman ellesya main2
dari kg lagi dh ckp nak main lompat2..
ayunya dia.....
asyik dia dok main xlyophone

emir tgk jerr la kakak dia main

dah kenyang sebenornya baru pas minum susu

x kan nak tengok ja kan
ni mummy dia terlebih xcited hahaha

sukanya dia....

emir : yeaaaaa... boleh naik



ellesya bila dh dpt kwn x der hiraukan dah kami kat cini

dpt duduk kat krusi bulat pon dah hepi kan
tgu la bila emir dh pandai nanti hehehe :P

mana la ellesya dpt belon tue

bila dkt baru kami dgr sebenarnya amoi tue dok ckp cina ngan ellesya
tapi ellesya bantai jer ckp melayu
dah jd seropa ayam ckp ngan itik dah hahaha...

lebih kurang 45minit kami dicini baru kami turun ke KR
nantikan esokyerrr... menu2 yg bakal menggugat selera hehhee

Comments

eB said…
wahhhhhhhhhhhhhh best buker kat luar....
elly tuh teror ckp cina yer? sbb dier phm . ;p
Anum said…
syok kan buka kat luar
KhaiRin : anies said…
suka nyerrrrr emir!
Laiciberry said…
semangtnyer bdan emir kak
waa.. menggedik sakan anak dara.. =)
Emir pun dh bambam.. =)
Bestnya Kenny Rogers..my fav too..
bila la kami dpt berbuka di luar :D
Imah Dinor said…
ha..hari k2 dah bbuka kat luar..syoknya...paling gumbira elly la ye siap boleh main2 lg kat PG tuh..
|| NaFiRaa || said…
bestnye berbuka kt KR.. tak pernah terjah lagi kat sana..hehehe

sonok lah elly dapat main yer.. emir dah makin bam bam dah.. geram!
Zie said…
emir dah pandai nak naik yer.. tunggulah sikit hari lagi...
Qhaifa Nur said…
geram tengok emir...semangat betul
KR sedapnya........
Mamamya said…
seronok juga b'buka kat luar kan...x yah penat2 masak...hehehehee...
Mamamya said…
sambung....(x habis taip dah t'punlish plak )

esok org gomen gaji...nak pujuk2 en.suami b'buka kat luar lah.... ^____^
wantie said…
berbuka ngan KR. haish.. best nye korang.
Salina@IbuAqil said…
Amboi!!!
Syioknyer main..
Bkn main lagi anak dara sorang tu berposing.. ;D
Kesuma Angsana said…
seronok betul budak2 tu ye
mamalieyna said…
best.... belum sempat berbuka kt luar lagi...huu~

emir tekun..tunggu sket lg, dh besar sket, bleh join main sama dgn kakaknye..hee~
watyz said…
gebu nye emir.. :)
boolattt nya emir..geram taw..suka masa elly duk bersimpuh2..cun n sopan
izz iizza said…
x lama lagi boleh emir lak la yg main ya..:)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017