melepak with emir

ASSALAMUALAIKUM


gambo ni masa aku cuti jumaat 2 minggu b4 puasa
cuti sempena besday yg dipertuan neg pulau pinang
 kami 3 beranak melepak ja kat umah
sbb daddy keja..
khusyuk tol la ini budak
dok layan cartoon soang2
kakak dia dok layan game

amboi... mcm dh paham jerr crita cartoon tue kan

yess... lama nureen try ambik pic emir senyum tgk camera
ni baru dapat

skrg ni dh pandai menyembang
siap berbuih2 mulut bila menyembang



jgn terpedaya ya..
emir baru 3 bulan, masih belum boleh meniarap lagi
nureen yg letak sbb ingat dia nk tdoq
skali dia panggung kapala daaaa...

kuatkan dia...
ada yg lg tinggi tp x sempat nk snap

fuhhhh lega bleh terlentang kan
layan TV lg baek dr dok layan mummy dia ni yg x abes2 ambik gambo jerr kejanya

:)

Comments

wantie said…
hmm... layan je si emir ni nonton kartun. Nanti senang le nak wat kerja. on Tv je duduk diam.

kalau aleesya jgn mimpi la, dia bersilat penuh rumah sekarang ni.
kasihredha said…
baiknya emir..
geram nak cium emir
bambam
izz iizza said…
besar tul tv tu mahu x kusyukk dia tengok..:)
Zie said…
syokkan mlepak wt anak yg kecik ensem ni... zie pun tqdi baru dapt snap gambo dia senyum.. hehe suka
el said…
geram aku tgk pp emir

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017