layan telatah ellesya & emir

ASSALAMUALAIKUM

jumaat lepas nureen cuti sempena heritage
so kami dok umah ja tak kemana
dok melayan kerenah anak2

saat yg emir tgu2.. MANDI........
emir sgt suka mandi, siap bleh tau time bila slalu dpt mandi
nureen siapkan air nk bagi emir mandi skali ellesya yg masuk dulu
so emir pon join la sekaki yerr

emir wat muka pelik
ya la slalu dia soang ja mandi dlm tab ni
tp kali ni kakak dia ada plak yerr

emir masih lg ngan muka hairan
hehhe

i lioke this moment


skrg ni emir suka hisap jari
so lepas mandi nureen biar dlm 5 minit biar dia main2 dlu
baru pakaikan sarung tangan

ellesya pon nak jgk bila tgk nureen asyik snap ambo emir
ellesya request nk riba emir

smpi g2 skali yerr sbb emir dh sengat nk terbalik



nmpk emir besar dr kakak dia ja kan

ellesya tengah menahan geli
geli sbb katanya rambut emir cucuk badan dia

heeeeeeehee

ok cikit bila ellesya adjust emir

acececehh... mcm dok cover cute jerr ellesya tue

akhirnya pecah gelak sbb geli hahhaha

dok tolak2 emir suruh nureen angkat dia dh tak tahan geli


dah puas main, ellesya minta susu la..
ambik kesempatan bermanja minum susu sambil tdoq atas riba nureen
seb baik emir OK

Comments

Kakzakie said…
Muka adik dah lebih bulat dan besar dari kakak. Heee... geramlah kakak tengok Nureen..
eima said…
demok betui emirkan .. bolat ....
kakak elesya dah kecik ... sbb adek lagi besar ....
Imah Dinor said…
cepatnya masa blalu...dah tembam si hero nureen ni...mst dah riuh rendah kat rmhkn ...imah jer rasa lambat....xsabar nak bsalin ...harap2 sempat raya dulu....bila scane due 25 ogos.....
manja209 said…
da besar emir ye...:)
mimie.. said…
adik lg besar dr kakak ehehe
comel lah dorg ni...sweet jek mandi sama2.. :)
Zie said…
bambam jugak emir ni...
elisya dah besar tak muat dah

suka jugak gambo tangan tu kelmarin baru letak tangan rayyan lam entry..

syokkan layan karenah anak2
Nens Collection said…
ALHAII..SEKALI EMIR HEMPAP KAK SYA JENI..BAMBAM NYER DIE..COMELLL SGT2!!!
el said…
sexy tul kakak hehehe
seronok eh skang ada geng nak mandi sm2 hehe
ct rahani said…
suka tgk dua badek yg comel nih.. suka jugak pic yg jari kecik comel tuh.. nice.. :)
wantie said…
bape kg dah emir tu nureen? hai semangat kak T nengok nyer
CheNamNam said…
alolooo chomel jerk tengok gelagat dua beradik nehh...suwittt sangatttt...!!!

geram tgk adiknyer yang bolatt tuhh...rse nak geget2 pipinyer..:P
Qhaifa Nur said…
kalau gitu semua nak berkongsi...sayang adik yup
|| NaFiRaa || said…
hehehe.. adik lagi besar dari kakak.. larat plak dia riba adik dia.. hahahaha.. si adik pon ikut jek kakak dia buat ape pun..comel..:)
Huda said…
boolatnye emir :) semangat dah ye..
Salina@IbuAqil said…
A'ah lah emir lg bsor dr kakak ni..
X per x per emir kn nak jd pelindung kakak nnt..
Sapa kacau kakak dia kasi himpit tau emir..
Hi3!!!! Comel je aksi 2 bradik ni.. ;D
izz iizza said…
sweets jer tengok diorg berdua..:)
nini said…
nampak kecik ja kakak dia bila riba adik comel cam tu..hehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017