" Mee Kari "

Pagi ni tetiba teringin nak mkn mee kari.. N kebetulan jgk pg ni smpi opis awai selalunya sharp2 8.30am.. langsung ajak member p breakfast kat kedai bawah.. ni masih berasap lg.. hirup smpi licin.. hehehheee... dah lama x mkn mee lps dr pantang smpi la pg ni bru nk mkn.. lama jgk aku pantang mkn mee 1thn 6bln la sama umuq ngan ellesya.. bagus utk kesihatan jgk kan..

Comments

Ieza said…
wah jaga kesihatan tul tu..makanan berlemak ni memang x elok ambil selalu..sekali sekala x salah..
nureen rupanya duduk penang yek..camner la ieza bleh x perasan..tapi memang bestkn duk sana..selalu bleh tengok laut..
nnti jgn lupa bawa ellesya gi toy museum..dia memang suka sangat nnti..biasa la kanak2..dapat rengok cartoon camtu mesti teruja..
'NuReeN' said…
masa ellesya x smpi 1thun ari 2 mmg ada plan nk p tp pikiq dia x reti apa lg so nureen x bwk la.. tgu la hsbund nureen dpt tukaq blk mai png kami bwk dia p..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017