pantai tanjung asam, teluk kumbar, penang

assalamualaikum..... 
autopublish

alhamdulillah, hasrat di hati ellesya nak mandi pantai akhirnya tertunai
masa cuti thaipusam selasa lepas
kami ber'picnic' ditepian pantai... lama jugak rasanya tak picnic kan
kami dh terpacak kat cni dlm pkl 9 pagi
awal kan :)


cer teka, yg sluar merah tue ellesya ka emir???
hihiii.... ada yg compius kan :P
emir yg nmpk kaki sebelah nureen tu...
mmg lama arr tak terjah pantai, emir geli nak pijak pasir
sbb tu x mau turun dari tikar
bila di tgk kakak sya dh lari ke tepi pantai
mula la x sng duduk, tu pon mulanya jln sambil jengket2..
lama2 baru ok hahahhaaaaa

berlari kakak sya bila nmpk daddy pegang jala

 daddy ambik kesempatan la menjala umpan buat mancing

 anak dara tu mmg suka teman daddy dia d kala menjala

kami berselfie dulu kan


my luvly family :)


nin dia umpannya... klau bg emir x daknya dia nak pegang 


emir dh bertukar baju la nmpk gayanya

 eshal tgk jer yerr... tgu arr kamo dh besar ckit k
kita relax sambil makan2

 perghhh jelesnya mummy

 rm5 sewa pelampong kat c2


berkilat la bdn anak teruna mummy pasni hahhaa

layan sorang2 yerr... 

eshal dh lena di buai bayu lembut :P

dlm 10.30 pagi kami dah gerak balik...
mmg hepi la anak2, release tension kan :)

 __________________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

Dhiera nadhirah said…
walaupun sekejap (waktu pagi je) tapi memori sangat indah kan
syawalsimpsons said…
seronoknya jalan2 mandi pantai
eima said…
rindunya ..... ni tempat sy membesar dulu2 zaman mak dok klinik ibu dan anak kat situ .... tiap kali pi penang tak penah dpt pi teluk kumbar tu .... terinagt dulu .... seberang jalan rumah laut .....
Adlin Mohamad said…
awalnya berendam kat pantai hehehe syok tengok baby tido
Rajin en suami Nureen pergi memancing ikanye.. :)

Enak betul Eshal tu tido :D
LYAfrina said…
syoknyer mndi pntai..
lya lama dh x bawa asya ke pntai walau dekat..lg pon tgk ombak pntai kat sini cam x sesuai je lagi
Najib Ariyan said…
aiii sekejap nya mandi laut... hehehe... kalau saya lah pagi sampai ke petang... hitam legam berkilat melekat pekat...
NEKCIK said…
lama dah tak jenguk cucu cucu cumil ni..mbammnya Eshal...hensem lah pulak...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017