ellesya, emir, eshal

assalamualaikum..... 

ellesya afreena
emir areeq
eshal asheeqa

masing2 gaya tersendiri

bab nak riba & kiss eshal mmg serah kat emir

asal eshal bgn n nureen angkat ja emir akan smpi minta diribakan

syg sgt emir pd eshal

kakak sya dh ada gaya pandai pegang eshal
ada pernah dia minta nk angkat eshal
nureen x bg risau sbb kepala eshal kan belum cukup kuat lagi

eh2.. terselit jugak
zara ni mula2 mcm kompius.. baby eshal ngan baby lia (adik zara)
suka kiss eshal.. :)

segarkan baru pas mandi :)


 __________________________________________________________________________________
jom singgah

#getshera

Comments

Fai CeritaCinta said…
kerenah anak2 penyejuk hati... fai baru ada sornag anak, tak dapat bayangkan macam mana la agknya bile bertambah ahli baru nanti. yang sorang ni pun macam2 ragam.. hehehe...
Assalam nureen,
lapang dada bila tengok anak2 kan3
NM03 said…
ni terasa nak ade anak kecik lagi ni
Ema Johari said…
sayang adik mereka berdua ni.
eima said…
baik nye abg ngan kakak .. tatahu la icha nanti klu ade adek dah la penjeles .. hihi
eB said…
comelnya... mcm mat salleh tau... pan asian :)
QasehnyaRania said…
alahai..
pakat pakat nak jaga adik

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017