campoq2...

assalamualaikum..... 
autopublish


jom kita singkirkan lelemak degil.. hihiii

membantu diet harian & memberi tenaga serta mencantikkan kulit anda

amboi la kakak sya... monyokkk jerr dia yerr

ingat kakak sya jer ker bleh pakai tudung, amal pon boleh laaaa ahhahahaa

ellesya bila singgah umah moyang d kg,
sure nak ziarah kera @ monyet blkg umah

hadiah buat besday mama @ mil thn ni dari kami semua

ish2 la 2 sepupu ni... bila jumpak gini la
peluk bagai bertahun x jumpak
gelagat cik sayo a.k.a zara & amal

huhuuuu.... raya puasa tahun ni hg x balik lagi nooo
tunggu raya haji la plak
take care di negara orang

bab nak menggedix anak beranak serah kat kami 2
hahahhaa
masa ni singgah kasyaf butik kat bayan baru

abam emir bekfes yerr.... bila nak belajar puasa ni hihii


 ___________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD

serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
puasa kan dah dekat
menu wajib bila bersahur ni kan... :)
insyaALLAH sama2 kita membeli sambil membantu...



Comments

eima said…
emir kan kecik lagi ... dah 6 thn nanti ajar la .... kesian la
Assalam nureen,
ingatkan emir bukak posa he3 :P
el said…
sedapnya ayaq tu
LadyBird said…
Xpe.. xyh puasa lglah.. hihi
wahida said…
amboi...dua sepupu tu berpeluk..kemain comel sangattttt...
LYAfrina said…
hehe..mcm2 ragam...
muka elly to monyok..letih puasa ye
lieyalatif said…
emir kecik lagi la mama...nanti2 lee emir puase heheehehehe....same laa mcm dayyan ni....org belum berbuke die dah santap dulu heheeheheh....

anak dare nureen ni lawooooo.... beso besok saham tinggi nie heheeheheheh

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017