# eshal turn 1

assalamualaikum..... 
autopublish
draft on : 3 am (18 oct 2015)

tenggelam timbul alahaiiii... cam no nih
semakin hari semakin byk keja & masa pon semakin laju jer
akhir zaman... moga tak lalai.. amin

jom kita sambung cerita
kesah besday eshal 17 sep yg lalu
simple2 jek celebrate kan... janji anak2 hepi

 besday girl mlm tu hepi sgt
yer la, 1st time la katakan... tgk la, kemain dia tenung kek yg comel tu
geram agaknya...
kecik pon dh cukup, x yah membazir kan

 mmg hepi sgt tgk eshal... dia suka la kek tu bila tgk respon yg sgt2 memberangsangkan
hihiiii
abam emir pon tompang...

 abis jer nyanyi lagu besday, eshal terus ngap... hahahaa
amboiii, anak dara tue...
sabo2, mkn ngan sudu k...

 abam emir dh pandai snap gambo la...

 semua org kena suap mlm tu

 smpi dh nak naik atas meja daaaaa

 kak sya pon nk rasmi henpen dia kan
abam emir!!! awat jenguk sampai tara tueeee....

 alolooo comel sgt...

______________________________________

siang kami celebrate kat luar 
kat mana lagi klau bkn queensbay kan

selfie, wefie semua ada

bertukar2 headband aih besday girl ni
last2 rambut ikat toncet @ pokok kelapak hahahaa

 masuk ja dlm queensbay bdk2 ni apa lagi
cmfrm la nk naik kan
jom kuruskan bdn hahahhaa

 singgah harvey norman jap.. cuci2 mata

kedai lego baru buka la... jom2

ok.. kat cni la kami celebrate
haiii, sama tinggi ja toncet 2 bradik ni hahaha

kakak sya plak khusyuk pilih menu

blur pon totap nk tempek
besday girl pilih menu yg sama ngan kakak sya la....

gelagat 2 beradik tu hanya diperhati oleh kakak yg sulung
perrggghhhh ayat...

eshal, belum makan lagi dh siap sapu mulut ngan tisu
hahahhaaa..... jgn makan tisu sudahhh

taraaaa.... ni la menu kami petang tu...
yummmmyyyyy....

hari ni eshal dah setahun 1 bulan

1. dh bleh berjalan masa umur 8 ka 10 bln ntah
    dlm umur tu la.. la dh makin lincah, dok berlari2 dh
2. makin cerdik, paham arahan & apa yg kita ckp @ larang
3. sgt peramah, suka bercerita itueww ini, bagai kita paham
4. kuat nyakat abam emir... abam plak x melawan hahaha
5. apa kita mkn semua dia bedal
6. suka mkn biskut :P
7. pandai ber high 5 & salam cium tangan tak pon salam kasi pipi kat tangan kita hihihi

sekian...


 ___________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD

serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
 membeli sambil membantu...




Comments

kejap je dah sethn...

happy belated birthday eshal....
nana kimie said…
Allah..lamanya nana tak singgah sini.tau tau emir da ada adik, hihi. comel sangat eshal. sebijik kakak sya :D

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017