ellesya.emir.eshal... siblings

assalamualaikum..... 
autopublish

jom kita jamu mata dgn
progress 3 beradik nih
eshal, yg dh mula nak merangkak & duduk di usia 5bln 3minggu


mcm la pandai sgt nak tiup angin kat bola tue

ni pic 2mgu lps...
x yah mandi lah eshal oii kita g cucuk 5bln jap k hahhaa

mentang2 la clinik dpn umah jer
so x yah la wangi2 kan..
x mandi pon eshal tetap wangi.. ;)

masa dok layan meletopera, tgk la emir...
perli ker apa ya agaknya.. ke nak habaq yg sora TV tu kuat sgt??? ahhahahaa
mendalam maksudnya tue

setia la ngan U-tube cars dia tue

pow daddy mmg serah... kalu bleh semua dia nak...
hahaha....
hot wheels tetap di hati... 

saja menerai headband baru ni hihii
anak dara layan jer la mummy dia sorang ni yg suka sgt ambik gambo


hahahaa.... nak bergaya punya pasal kan


dah slalu beli jer masa dinner kan
mak x sempat nok nak masak2..
so ptg tu gigih siap pakat ngan ellesya
dia tlg mummy jaga eshal, so mummy laju2 masak d dapur
semua ni main campak jer
so nama menu ni bihun campak2 hahahaa...


 __________________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

Nurzakiah Hanum said…
assalamualaikum
singgah pagi
tomeinya dia
syawalsimpsons said…
seronok kakak ngan abang melayan si adik yee
~aSHa~ said…
comeynye si eshal tu...mcm omputih
Myra Jay said…
This comment has been removed by the author.
Myra Jay said…
Dah besar Eshal, kejap je..

Comel sangat macam anak mat saleh ha dengan putih lepak dia ;)
LYAfrina said…
alahai..comey sgt eshal..
dh besar dia
Assalam nureen,
iols ni baru anak sorang pun memang dinner slalu masak maen rejam2 ikut dan
asai siap kekdahnya yer dop he3

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017