L.O.B.S.T.E.R queensbay

assalamualaikum.....
autopublish

kalau tgk tajuk jer mmg dah tau la kan
mana lagi kami nak terjah klau bkn kat bwh ni....

 ni masa cuti CNY ri tu tau
perghhh lama dak n3 ni, baru nak muncul
mak bz nok... tu yg makin menyepi jer
nak BW lagi la kan.... sgt2 sepi...

 amboi kemain kan ellesya ni.. 
 emir pon x ketinggalan, nak pilih menu sendiri :)

 tu tunjuk menu ka tunjuk model??? hahhaa

 last2 daddy yg pilih hahahaa....
tak lah, kami mmg dh sepakat nk mkn lobster jer..
so masing2 pilih la nak air apa yerrr

 sementara menunggu yg agak lama, di sbbkan mslh offline, so lmbt la ckit
ellesya juai mahai plak

 wajib la bg upah dlu kan

 taraaaa.... alhamdulillah, sodap d mulut kami anak beranak
x caya.. tgk pic bwh ni....

 tue dia emir nganga....

 kakak sya ngan brokolinya

lepas dh kenyang kami terjah daiso hihiii.....
begitulah rutin cuti2 kami yg mmg dh bleh di kira rutin weekend kami hahahhaa

 __________________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

Assalam nuren,
pandai kakak mkn sayor kan3
mama tisya said…
fav lobster..lama tk mkn
Nurzakiah Hanum said…
assalamualaikum
singgah pagi
kunjungan jumaat
Syeeda said…
sedapnye lobster.. yummy =)
tetiba rs nk mkn loabster skrrg jg!!!!
NEKCIK said…
aduhaiii sedapnya..naaaak
LYAfrina said…
wahh..sedapnya nampak...
mujurlah ank2 nureen makan mde2 ni semua.. asya susah skit bab mkn2 ni

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017