eshal asheeqa... @-<)

assalamualaikum..... 
autopublish

ari ni pon nureen nak share pic yg dh hampir 2bulan hihii
suka benor tau nureen ngan romper elmo bwh ni
eshal baru 2bln nureen dh belikan hihii...
so bila eshal dh 4bln bru bleh pakai
ambik saiz 6m-1y baru la bleh pakai lama kan3x...

dah pandai selfie tau anak dara sorag ni :)

masa ni kami bersiap2 nak g ambik kakak sya blk dr sekolah keb & antar ke sekolah agama plak
kebetulan nureen cuti
so bawa 2 beradik ni temankan...

blanje drumstik seketoi...

bila dah nak masuk keta
kita suruh emir cepat2 pakai kasut dia bleh g ambik cekak kakak sya n kalut2 pakai
hahahaaa..... ada plak...

dlm perjalanan di tgh ari yg tenang... eshal mmg sng klau bab nak tidoq
kami siap bwkan bekal nasi goreng utk kakak sya mkn
so x yah g lunch kat kedai
pas siap2 terus antar g sek agama & kami ber3 terus balik

dah balik dr antar kakak sya g sek agama...
habiskan susu tu dlu yerr, syg susu mummy tu kan..
sempat pump sblm berangkat tadi buat bekal dlm perjalanan hihii


sampai jek umah, emir merindui semua cars2 dia :) 


#################################################################################

sapa suka snap pic anak tgh tido....
nureen salah sorangnyerr.... dr ellesya smpi ke eshal..
wajib ada pic tgh tido :)


i lioke this piccas
hepi sgt 3 beradik ni tgh main2..

emir lebih rapat ngan eshal berbanding ellesya
dimana eshal ada d situ la emir dempek
tambah klau emir nmpk mummy dok snap2 pic eshal
dia akan mencelah & srh snap pic dia skali hihiii



last piccas for today...
my brown eyes sweetheart eshal asheeqa mohd nasir
emuah....



 __________________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

Myra Jay said…
Kejap je Emir besar.. muka nampak manis mungkin sebab rambut panjang kot.. :)

Eshal muka macam Emir dlu2.. gerammm tengok :D
lieyalatif said…
bagus emir yee nureen...die pandai main ngan adik...pandai take care adik...biasenye kakak yg lagi pandai layan baby...tapi ni emir...bagus2...senang kalo mcm tu nureen nak buat keje kat dapur ke ape leh mintak tgl emir or kakak sya tgk2 kan kejap....
eima said…
klu tgk pic yg 3 org tu mesti org ingat nureen ade 3 anak dara .....hehehe
Falsya said…
Comelllllnye lahaiii
Najib Ariyan said…
She is so cute.... biasa lah baby... harap sampai besar membawa ke cute tan nya tu...
Assalam nureen,
nomei bebetui tiga beradik ni
he3
eB said…
masyaAllah... dah besar.
kejap je kan?
sori ye. auntie nih sebok sgt. hilang jejak masa. hu3

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017