singgah sebentar.... >@

assalamualaikum..... 
autopublish

:)
muncul kembali...
dah masuk bln april nooo
cepatnya masa berlalu...
meh la layan random photo by henpon kecek aku nih hahaha

anak dara ni x mau senyum plak...
makin cerdik makin ligat
dlm usia 6 bulan dh boleh duduk, merangkak & berdiri hihii

ni kat mana nih
kami terjah clinic desa kejap
bw eshal cucuk utk 6m
dh lewat 2mgu dr date sebenarnya, mak bz nokk, x sempat
emir tue dok peksa buku merah aunty mana la yerr


 layan emir yg ber wefie...
eshal 6m 2 week = 6.4 kg & 67cm tinggi
wahhh..... sronok dgr kan :)

sempat lagi snap sebelum kena cucuk 

ni pic lama, dh sebln lebih rasanya
ker pic ni dah masuk blog?? ntah lerr
yg pasti emir is da very caring brother ok...

dah kenyang susu mula nk pejamkan mata kannnnn....

kemain lagi kan... layannnnzzzzzz

kami 4 beranak jer... kakak sya tak ikut

mulanya roti sapu butter tabur gula castor
pastu mula la akai dia, gula castor masuk botoi susu plak dah.. hoishhhh

pastu ada hati nak bw roti mkn kat dpn sambil tgk tv yerr
jgn harap laa... dah, mkn kat c2 ja

anak dara nureen ni mcm biasa, dh siap nk g sek agama plak sebelah petang

balik dr sek, ada hadiah la dari daddy
sorang 1 transfomer :P
kakak sya dok wat apa la lagu tu smpi emir dok heran

ni pic terbaru, weekend lps, balik kampung
terjah bilik baru yg wan buat kat sblh blkg, bilik ibadat @ bilik sembahyang
dah 90% siap :)
nak snap pic emir berkopiah sepjg mlm tu
ssh betoi... so umpan la srh kakak sya n haziq posing
hampeh, emir x layan hahaha

balik dari kampung singgah abang E capati, kulim
sedap oooo.... sapa nak coba sila2..
kami tapau roti arab sama kari daging
perghhh, daging dia sgtlah lembut


 _______________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


Comments

+ e.z + said…
emir dah macam gigirl ;p
eima said…
nape elysha pakai spec ke cuma bergaya je tu
Assalam nureen,
waaaaaa
geram toi nengok si eshal tau3

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017