corn flake rangup berkismis nama diberi...

assalamualaikum..... 
autopublish

tudia... baru posa 2 ari, dh dok crita pasal biskut raya
hahahaa.... actually, en suami dh lama minta buat corn flake kurma
memandang isteri dia ni mls nk gelintir bulat2
so gugel la recipi paling mudah di abad ini hahahaa

emir sgt rajin nak membantu tau
byk kali dia mintak nk tarok adunan tu dlm corn flake & gaul2
mana la mummy dia ni nak bg kan... kang ada yg jatuh ke lantai
so... kacau dlm bekas udah lerr k....

ni hasil mummy dia dh masukkan, so emir ambik kesempatan la hihii
kakak sya siap tanya, emir!!! (perghh tegas) besar esok nak jd chef ka??
emir paham ker soalan kakak?? tp emir juz ulang jer sebut chef... :P

nin dia hasilnya...

dpt jugak 3 bekas... sekarang dh tinggai sebekas jer kat umah
sbbnyer ni bukan biskut raya yerr
juz buat kudap2 depan tv jerr.. mmg rangup.. sape berminat nk wat sbg kueh raya
sila tgk recipi di bawah yerr
tq pada guiltypleasure-recipes.blogspot.com sbb share recipi yg super duper sng & sedap :)

sukatan dlm oz.. so 1oz = 30gm... sila darab sendiri yerr bila nak sukat hahaha
cuma nureen kurangkan 10gm gula.. utk kurang manis :)


ni cara2nya... senang kan :)
selamat mencuba :)

yg tau senang sebab adik nureen dh buat masa raya haji thn lepas :P


 ___________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD

serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
puasa kan dah dekat
menu wajib bila bersahur ni kan... :)
insyaALLAH sama2 kita membeli sambil membantu...


Comments

mama tisya said…
fav biskut ni..kdg2 kalo wat blum bakar dh masuk mulut hehe
Assalam nureen,
waaaaaaaa
nampak sedap
cepat benor deme makan sampai tinggai sebakang sajork yer
tak penah makan lagi cornflake kismis gini... nampak cam best jer. nak buat malas n kite takde oven hehehe
Nurzakiah Hanum said…
assalamualaikum
singgah pagi jumaat
bestnya.. anum pun nak try nanti
eima said…
MACAM NK TRY JE ... NK KIDNAP RESEPI TU
el said…
nti nak try wat tuk wat sekut raya
Salam Nureen...Selamat berpuasa dr kak atie.Wah!!Semangat nak buat kukis tu...takpe ambik mood dulu..hihi
Dhiera nadhirah said…
family saya punye kuih cornfalkes pun buat gini
adianiez AIDA said…
mudah...
pasti sedap sebab cornflakes, kan?
aida lom ada masa nak buat kuih ni hu hu hu :(
sue sue said…
wahhh menarik dan nampk super yummy! Tapi sukatan pakai oz plak!
nak try laaaaa..!

singgah blogwalking! salam ramadhan! :)
kalau dah mengadap tv smbl mengunyah mmg x sedar bleh habis 3 botol ;-)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017