cuti-cuti2 malaysia??? :P


assalamualaikum..... 
autopublish

cuti2 malaysia
acececeeeee..... iyolah... cuti2 malaysia slalunya kami x kemana pon
thn ni cuti dh tinggai ckit
so kita cuti2 malaysia dlm penang ja k anak2...
dah bw tidoq hotel, puas mandi manda segala
next week tu plak daddy bawa g 1 kedai binatang 
mcm2 jenis binatang peliharaan ada
moh kita layaaaaannnnnn

banyak kali snap aquarium ni tau tp tetap jd blurrr
sgt2 shine tau aquarium ni.... semua hiasan dlm tue bercahaya....
ada plak obor2 d c2
nk bw kuaq camera... ooppssss dh siap ada warning, x leh snap gambo
so purak2 bagai dok berwassap la kan, guna phone jerr la snap gambo :P

teruja masing2... ni kali ke2 daddy bw kami kesini
kedai ni dekat jerr ngan opis daddy
ellesya mmg ingat lagi dia pernah ke cni rasanya 2thn lalu kot

tgk... emir dh nak lari bila daddy nak snap gambo
so x der la pic mummy wit anak2...

yg ada candid ja... hahahaa

eshalll.... tercengang pon hado
baru bangun tdoq la katakan... headknot tue terpacak atas kepala
bkn mau pakai, so kena paksa rela la jd lagu tu hahaha

 waaaaaaaaa.... tue ja bleh terkeluar dr mulut emir
eshal klau dh bleh ckp, sure x tergambar kan, mmg cantik & bersih semua aquarium2 d citu


takut ke kakak sya?? hahhaa

mmmmm... mummy lupa la..
kakak sya tgh tunjuk gaya apa ntah kat daddy masa ni...
geraih daddy dok bergelak ngan kakak sya

nmpk x??? tu kat cermin tu
No Photo Taking!!!!!
so curik2 ja la kan... :P

titian harapan... cewah...
kat cni bleh beli & bg ikan makan :)

mummy pon nak interpremmmm utk sekian kalinya :P
macam comellll jerrr (uweeekkkkk)
byk lagi binatang lain, tp x dan snap... ada ular, kucing, kura2, hamster, etc...
bangunan tu ada 3 tingkat... paling meriah tingkat bawah sekali la .. ;)

dh siap jln2 kita dinner plak
kejap jer kan... dh dinner
sbb kami keluar pon dh pkl 3... so singgah tesco tanjung bunga, sembahyang asar
pastu cuci2 mata kejap baru dinner
sementara tgu mkanan smpi kami gilir2 sembahyang maghrib
tapi lupa la nama kedai makan ni

eshal pon laparrrrrr
apa menu kami??? jom layannnn :)


speggethi carbonara wit chicken chop - ellesya & emir
salmon grill - daddy, emir & eshal
nasi ayam masak minang - mummy & emir

semua menu ada nama emir
sbb kat emir mmg kami x order pon, mkn x bersungguh, so suap jer sng kan
:P

 ___________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD


serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
puasa kan dah dekat
menu wajib bila bersahur ni kan... :)
insyaALLAH sama2 kita membeli sambil membantu...


Comments

LYAfrina said…
hihi,,xpe la dlm penang pom..lg pom penang byk tmpat menarik..
Assalam nureen,
he3
ingatkan emir kuat makan
sbab setiap menu ada nama dia :)
adianiez AIDA said…
best nyer tgk akuarium yg cantik.
anak2 dara aida cukup suka tgk binatang.
zoo ke, aquaria ke...
sebab best!
Falsya said…
jeles betul tgk..semua gie jenjalan..kite je xgie memana..sobsss..
lieyalatif said…
comel kakak sya dah bertudung outing....

tu laa seronok dpt outing ngan anak2 kan nureen...dieorg ni dpt berjalan mmg suke laaaaa....cume askar dah byk ni kite yg rase dok umah lagi best hahahahaaha
eima said…
eshal dah besar dah ...kejap je masa kan
IBU PUSPITA said…
Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017