S.E.R.U.N.D.I.N.G.......

assalamualaikum..... 

mai tgk cni kaih
nureen nak promote ckit ni

puasa kan dah dekat
sesuai benorlah kan klau ada serunding ni masa bersahur
berselera dengan nasi panas2..
mkn untuk berbuka pon boleh.. klau untuk raya lagi la sedap kan4x
SERUNDING KAMPUNG LAUT KELANTAN
ni memang sedap baq hanggggg....

boleh whatapp / sms kak yanie yer di 012-9218016
atau singgah d blog kak yanie
http://aliaharyanie.blogspot.com/
bukan setakat serunding jerr ada tau...
so nak tau boleh la singgah kat link atas tu yerr


serunding ikan


Alhamdulillah... 
moga bisness k.yanie bertambah maju.. amin

 ___________________________________________________________________

Sihat itu Jihad
TEROKAI RAHSIA SEBENAR 
bersama
QASEH GOLD

serunding sedap... :)
http://aliaharyanie.blogspot.com/
012-9218016
puasa kan dah dekat
menu wajib bila bersahur ni kan... :)
insyaALLAH sama2 kita membeli sambil membantu...


Comments

Nurzakiah Hanum said…
sedapnya tengah mencari nie
adianiez AIDA said…
aida baru je order dgn member opis yg nak balik kg next week.
harga da naik dari tahun lepas :) hi hi hi...
syawalsimpsons said…
bulan pose ni mesti akan carik serunding jugak, buat sahur...menu simple, tapi kenyang
eima said…
ai suka serunding ikan bilis utara sedap klu yg ayam/daging belah timur ni ...kurang sikit sbb manis
IBU PUSPITA said…
Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017