"IRAMA MALAYSIA"

Lengkap kan.. semua clr ada.. dr atas, purple.. hitam.. merah & yg kuning 2 tudung ellesya jgk dia pakaikan dekat bear dia yg kecik so x nmpk la bear 2..


Sementara tunggu enjin keta dh cukup PANAS untuk bergerak mummy nk ellesya snap 1 keping gmbq ceria.. cheese...


Mlmnya mummy msk nasi & goreng ayam jerr.. dah sampai umah lewat mandi N sembahyang asar.. bru start masak.. lepas sembahyang maghrib kami sama2 menjamu selera.. tgk anak mummy mkn nasi tangan kanan, tangan kiri dok pegang ayam goreng.. drumstik la faveret ellesya...
Ni dok korek2 gambar barney yg ada kat dlm pinggan dia.. "barney mkn".. dok korek2 lg...

Aksi gigit paha ayam sambil kenyit mata.. hehheee...



Comments

SILENT_VIOLET said…
gmbr ats tu mcm kena paksa je ellesya...mesti mummy paksa ellesya pakai cmtu kan,...
'NuReeN' said…
FYI tiada paksa yerr... aku tgh pakai tudung dia plak baru bgn tdoq trus ckp mummy tudung.. & trus dia bgn p kat raga baju dia ambik tudung purple..
pas2 aku x mau bg pakai purple aku nk bg pakai yg itam merah sma ngan baju n sluaq dia.. tau apa dia kata "mamau"(tak mau)...
so jadi la irama malaysia....

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017