"Nak G School"

Ellesya : mummy kakak lisya nak p school..
Mummy : klau nak p school pon tgu la pagi k.. mlm2 mana school buka.. tp knapa nak p school kakak bawak beg lego???


Tengok la gaya anak mummy galas beg lego dia.. daddy tgk la mummy baru jerr kemas rumah kakak lisya dah sepahkan balik..

Bila mummy tegor dia gelak plak.. bila gelak mata mcm daddy, jadi kecik.. hehehee..
Ni dok main lompat2 plak atas beg lego dia..

Comments

Fieza79 said…
dh tingin g school ellesya..da gaya..
syu_hada said…
kakak lisya????hahaha...bakal dapat adik ker????huhuhu... :P
'NuReeN' said…
FIEZA : slalu sebut nak g school.. bila dok umah pengasuh nmpk anak pengasuh blk dr sekolah dia pon wat2 bz..

SYUD : mmg la ni dia suka bahasakan diri dia kakak lisya.. utk bg adik kat ellesya masih dlm proses perbincangan.. hehee
el said…
anak2 aku pya lego ntah mn2 nureen woi
dah 2x kami belikan abis campak kat luar umah
tggl ciput je lah..skrg ni depa dok punggah balik...galak nak main pulakkk sian pulak tgk..pinjam lego kat elleysya lah bleh?
'NuReeN' said…
el : nk pinjam x dak mslh sure ellesya bg dia plak suka berkwn, tp klau dia x bg dia akan ckp dekut (kedekut) hehhee..
beli yg murah jerr bkn yg jenama lego..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017