"BABY from SECRET RECIPI"

MummY kerr ellesya yg teringin nak mkn kek ni?? hhhmmmm teka la.. khusyuk memilih kek mana yg paling sedap..

Taste ellesya sama cam mummy la.. ini adalah fvret cake mummy..

Juz 1 slice for U & me..

Sempat lagi ellesya sambar "baby"..
Nampak tak baby kecik di riba ellesya??? baby tu sebenarnya hiasan kek & boleh dimakan.. manis.. ini la dia yang di maksudkan baby tadi.. dah ambil x kan dia nk letak balik so mummy bayar la skali juz RM2 je..

Sampai umah x abis2 dok belek baby kecik tu..

Ellesya : mummy, baby..
Tengok la mulut ellesya belemuih (comot) ngan choc mud cake

Ellesya : baby...baby..baby..
Mummy mintak nak pegang pon x bagi..
Ellesya : baby...baby..baby..
Tak lekang dimulut asyik sebut jerr nama baby..

Tengok BARNEY ditemani baby..

Comments

chekna said…
ellesya dah teringin nak adik kot!! tu yg dok sebut je tuh...
'NuReeN' said…
HEHEHHE.. ellesya kena tgu daddy dpt posting penang dlu kot utk bg dia adik.. ;)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017