"Nak Tolong Mummy Basuh Pinggan"

Ellesya : mummy, ellesya basuh pinggan..
Tengok la betapa xcitednya anak mummy ni boleh basuh pinggan.. mlm tu sementara tunggu daddy sampai mummy buat sup ayam.. si kecik ni pon nak tolong.. bila pusing belakang dah naik kerusi nak basuh pinggan..


Khusyuk betoi anak mummy ni.. ellesya ni rajin sgt bila bab2 yang berkaitan ngan air.. tak sah la kan klau basuh pinggan ni x basah baju..
Gaya ellesya basuh pinggan @ main air.. hehheee
Wow... dah banyak pinggan mangkuk yang ellesya dah basuh.. dah abis basuh salin baju N suapkan nasi.. lepas mkn plak xtvt seterusnya ialah......
Angkat berat!!! ahhahahaaa... boleh kerr tu...
Ellesya : Boleh la mummy tp pak njang kena tolong ellesya la..

Dah penat angkat berat berposing plak ngan mummy...
Tengah dok elok2 berposing pak njang dok usik2 N main2 ngan dia.. marah sangat kat pak njang dok angkat2 dia cam tu.. antara koleksi muka yang sedang teriak buat2..

Teriak tp tak keluar air mata.. nak mummy pujuk la tu... hehhee

Daddy sampai pkl 11.30pm.. kami ambik daddy kat stesen bas sg.nibong,penang... N terus g lepak dpn queensbay mkn jagung bakar.. ellesya dah dpt choclate x di layannya jagung bakar..
Ntah apa yg ditunjuknya pon mummy tak tau..
Bergambar bersama sebelum balik rumah.. ;)

Comments

YanaNuar said…
Wawawa rajinnya anak dare..main air aje yg lebih tu hikhik..mmm sedapnya jagung bakar tu..terliur lak tengoknya hehe..dah lama tak makan jagung bakar =D
'NuReeN' said…
mmg suka sgt main air.. tambah klau nmpk swimming pool cepat2 tarik baju suruh buka katanya nak mandi..
jagung bakar yang mkn mlm tu tak brapa sedap berbanding masa 1st time kami p lepak kat queensbay.. mayb x ramai org kot so kureng la sedapnyerr..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017