"Daddy... balik"

Daddy.. balik...

tu la yg ellesya asyik dok sebut ja dr semalam.. lps tu tunjuk best kat mummy sambil ckp best2.. best sbb daddy akan blk mlm ni N ellesya best sbb dia dah pandai buat tangan BEST.. x sempat nak snap masa dia tunjuk tangan best cpt sgt tangan dia jatuh juz mulut la bleh nmpk masih dok sebut best..



Tengok la muka 2 beranak ni yg rindu sgt2 belaian mesra dari DADDY..
"emuah we luv U so much daddy"

Comments

Fieza79 said…
alahai siannya sentiasa merindu daddy...! Nureen ikot je la daddy ke sane...hehee
'NuReeN' said…
klau nk p sana,
rumah + pengasuh = susah dpt ooo...
cini rumah + pengasuh = dah ada.. hehhee..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017