"Beach At Pulau Jerejak's Jetty"

Balik dari kg kami naik feri singgah KTM ambik moto daddy yg di pos dr KL
Mulai 1/9 hari ni daddy dah mula keja di penang..
kami 2 naik keta daddy naik moto

Sebelah petangnya bawak ellesya jalan2.. singgah lepak kat tepi jetty pulau jerejak.. ajak ellesya turun jalan2 kat gigi pantai.. mulanya dia x mau buka kasut, x pernah lagi dia x pakai kasut klau pijak pasir.. ni la 1st time agak kekok tp bila 'dh kenal maka jatuh la cinta' siap gamit2 tangan ajak join..

Melihat pemandangan dari jauh nmpk kelibat jambatan PP.. hehhee... kelibat kerr??

Layanzzzzz...


Daddy dah mula ambil posisi... berpimpin tangan seiringan..

Seronok tengok ellesya main ngan daddy.. mummy malas buka kasut nanti kasut.. hehheee.... jd camerawomen jerr la..

Dah semakin berani.. nak yg lebih mencabar so daddy lipat cikit skert masuk dlm baju..

Layanzzzz..... happy betol ellesya..

Harus tinggalkan jejak..hehheee...

Apa yg anak mummy tulis tu???

Yeaahhh hampir siap..

Taraaaa.... "ELLESYA LUV MUMMY & DADDY"

Belum puas lagi..

Jom daddy..

Naik sambung balik melukis & menulis..



Gengam pasir tu knapa?? macam marah jerr??


Daddy dah ajak balik, dah lewat, balik masak utk berbuka..

Comments

LYaFRINA said…
wowwww... ambik angin kat pantai... suka tgk pic tu semua... sweet jer elessya dgn daddynya.. lps ni blh la bmanja dgn daddy selalu, sbb dh duk serumah kan..
'NuReeN' said…
a'ah.. skrg ni apa2 semua cr daddy.. so mummy boleh la masak dgn sng hati cuma ellesya ni pantang dengar bunyi air kat sinki "daddy, jom tlg mummy basuh pinggan".. kena la buat keja slow2..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017