cinta muka buku versi ellesya

ASSALAMUALAIKUM
autopublish

kat astro ria kan skrg ni tgh dok ulang tayang crita najwa latif kan so.....

CINTA MUKA BUKU 
najwa latif

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. benarkah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

dan cinta muka buku versi ellesya plak...
layannzzzz.....


siap bleh hafal lagi tue
walaupon x tau penuh, ujung2 pon jadi la kan

jgn tak tau... emir peminat fanatik kakak dia
x lupa sambil tgk u-tube najwa latif

ala2 video clip g2

khas buat peminat fanatiknya
siap nyanyi smbil duduk depan peminat tueee....

x abes ngan duduk berdiri pulak

eh, emir tepuk ngan kaki ker?

mcm2 gaya ada..
nmpk tak kat tv tue, mmg tgh tgk najwa latif nyerr crita



ala... ada taik idung la peminat fanatik nih hehehe
emir sgt2 puas hati dpt tgk persembahan istimewa dari kakak dia 
ellesya bukan stakat lagu najwa latif dia suka
lagu yuna 'terukir dibintang' pon dia suka
siap ari2 buka kat tabs dia
hafal tau.. 
hehehhe... 


 pengasuh nak bawak mak dia (tok lang) g spital check up ari ni
so nureen ambik AL & balik kg.. 
besttt ooooooooooo


Comments

eima said…
minat nk jd artis ke elisya tu .....
kite print voucher
manja209 said…
uiks...peminat najwa eh?suke2
Nens Collection said…
pandai betol kak ellesya melayan adik die..leh la tggl time mama die nk buat juadah berbuka ye..;)
Terhibur adik dengan persembahan kak elly..^^
wantie said…
lepas ni kena la register elly kat kelas guiter.

Thanks for the voucher tu. boleh la bawak anak anak sedara makan KFC. kat kampung pun dah ada KFC sekarang ni. senang bangat.
eB said…
gitar elly sm ngan aed...
tapi gitar aeeky mmg cantek kan? :)

jom antar anak2 kiter gi kls musik nak? :)
|| NaFiRaa || said…
ololo.. comelnye~ siap ade peminat fanatik yang tak tahan tuh.. hahaha
shark said…
gaya yg cute!!
hahah :)
LYAfrina said…
comel sgt!
sama cam asya pon igt lagu ni.skarang ni duk hafal lgu untuk dia lak
Gieyana said…
ekeke..sweet jer! Aku dh nyampah dgr lagu nie..x tau knp..ekekeke..

Weh..ritu aku nk guna voucher kfc nie ms nk buka posa x leh..x sure knp..tp x der term n condition dier ckp leh guna bila...malas nk tnya byk2 psl dh nk berbuka..sure leh guna anytime kan..
mamalieyna said…
hikhik..eloklah tu..kakak buat show..adik jd pendengar setia..^_^

emir sengih kemain eh..sedap eh kakak nyanyi..hee

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017