RM5 jerr... betoi ka????

assalamualaikum.....
autopublish 

lemau jekk msk opis semlm
letih lagi badan ni
sampai umah dari kelantan pkl 6.30ptg rabu
rasa kematu ponggong haihhh
sbb kami straight dr kota bharu ke penang
juz brenti kat titiwangsa jer melabor
x der lak kedai mkn buka kat c2
so teruskan jerr la

nantilah nureen critakan pasal kb yerr
jom layan pic ni

k.teaw goreng ketam

k.teaw udang

caya ker x? juz rm5..
mcm mana tau kedai ni
sbb terjah blog gieyana la...
nak tau kat mana... jom terjah 

lepas jerr baca ri tu, terus call gie
tanya location dia..
kebetulan plak gerai tu mmg sehala nak blk umah
bleh la singgah tapau masa otw balik keja kannn
hehehhee

___________________________________________________________________________________
jom singgah

Comments

Nurzakiah Hanum said…
selamat pagi
pagi nie lambat singgah
baru lepas assembly
wantie said…
eh mcm tak caya jer.. udang ngan ketam tu dorang main chop je ke..

mak ai murah giler rega dia..
jauh pulak le nak pergi melantak.

boleh tak pindahkan kedai tu kat sini. ngeee
Rizziela said…
murahnya...sdap x
el said…
udang tu oklah RM5 tp ketam tu pun RM5 gak ke..ntilah ada hari n waktu boleh lah singgah situ
Zura@Iwan said…
mmg murah..
tp bila ak nk gi merasa tk taw la kan..jauh nk ke sana..hehe
Nafira usof said…
sedapnyeeee.. telan air liur trus.. sedapppp!
Mar Mansor said…
murahnye..ketam tu besarnye..geram2
Mar Mansor said…
murahnye..ketam tu besarnye..geram2

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017