upin ipin versi emir

assalamualaikum..... 
autopublish 

godek2 dlm anset
jumpe pic ni
jom layannnn..........

cari dimana emir?
hahhaa.... abes la dia skali sepahkan tapaware...

pastu tinggal g2 jerr
klau time rajin dia sumbat blk dlm almari tu
klau x rajin, mummy la tukang kemas...

pastu rajin plak nak sapu sampah bagai

mcm cerita upin & ipin kan
wajib la sorang seketol drumstik

 bila dah gigit jer ayam tu " uuummmmmm"
tu la, mmg sebijik upin ipin dia tiru

 mkn ni pon smbil layan upin ipin

 sedapkannnn.....

 eh, mkn kena la duduk
x mau baring2 mcm ni....

 kakak sya pon ada skill tersendiri

 lepas mandi.. gaya superman plak hahhaa.....

bye4x


___________________________________________________________________________________
jom singgah


Comments

Nurzakiah Hanum said…
haha
mula2 tgk tergelak anum
el said…
alana pun suka gak punggah brg2 dlm almari hahahaha emir ni lagi dasat abis brg2 dapur dia wat keluar smpai landing dlm tu lagi hahaha terbaek la emir
eima said…
kus semangat bab sepah brg tu alisha la gemar buat ni .. letih haaih mam nkngemas ... nk bsh2 balik
Sue Bee said…
gelak tgk pic..anak2 cam tu la gayanya..mommy tukang kemas lepas tu
Zura@Iwan said…
seb baik irfan tk suka punggah drawer..hehe..

emir duduk dlm tu..risau plak ak..
kang papan tu tk kuat..tjatuh plak..huhu..
Nafira usof said…
hahaahha.. sabor jer lah.. abes bekas2 mummy dia disepahkannye.. semata2 nak masuk dlm gobok. hehehe
Hahaha...mcm kyra gak nk ayam cam upin ipin..2 ketul drumstick utk dia sorang :)
wantie said…
hahaha... dasyat ko emir..dalam lemari pun ko nak lepak...

dua dua anak k.t pun tak de sampai cenggini. emirrrrrr... ko buat aunty ketawa bahak bahak le..


tapi Aleesya ada la terlekat kat bawah sofa tak leh keluar. ahakssssssss
Emirrr..auntie dah seriau dah tengok Emir masuk dalam gobok tu..hihih..biasalah anak lelaki kan..lasak sikit..
diana said…
bdak2 memang suka tengok upin ipin kan??

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017