~~ RonDa2~~

Jom ronda2.. ellesya dah x sabar nak pakai sweater barunya.. 2mgu lepas masa daddy balik kami kuaq sat juz ronda2 dalam penang jerr untuk happykan si comel ni.. bkn main xcited lagi si ellesya tu tp last2 x sampai 10minit kami ronda2 dia dah terlena sambil duduk atas riba mummy.. sapa yang nak ronda2 sebenaqnya???


Comments

Fieza79 said…
kalau nama ronda2 mmg suka ati...bukan bdk saja..owg dewasa pon sm excited jnji leh kuar umah je dh best...! tp bdk2 tlena kita yg over lak..hehe..
LYaFRINA said…
hahaha.. ronda2 utk dptkn tdo y lena.. asya kalo duk dlm kete xleh diam.. tang situ sini... kalo ngantuk sgt.. bru la...
'NuReeN' said…
fieza : betoi3x.. janji dpt pusing2 pon bkn main suka kan.. bleh relax minda..

lya : ehhehe... mesti asya ngan ellesya ni sama kan.. klau bab ronda2 x lepas peluang..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017