elly & emir

ASSALAMUALAIKUM

bila tenet dh ok kat kg mmg gian tol nk berblog
rindu sgt2...
klau bleh nk berbw semua member2 yg singgah blog nureen ni tp apokan dayo... mana yg sempat nureen singgah yerr...
jom layan crita elly & emir sepanjang nureen masih dlm berpantang :)

tiru gaya emir tdoq

amboi seriusnya

apa yg menarik dlm anset nureen tue ya???

lepas mandi plak, syibok nk selimut bagai

eh.. emir dpt ciput jerr selimut pink dia

suka benar bila emir gengam tangan dia

fokus dkt cikit :)

temankan emir mandi.. ;)

nak pakai baju sama ngan emir
skrg ni kejap panas kejap ujan kan so baju yg lubang2 tue kena la beli byk cikit kan

bila tgk pic ni mcm emir tgh berbual jer ngan kakak dia

dah lapar la

pic ni yg nureen send kat asben ckp muka emir sama mcm nureen hehhee
emir byk tdoq sepjg nureen berpantang
bgn bila berak & lapar ja
cuma bila dh cukup sebln ni ada la jgk dia berjaga 2 3 jam jerr
pastu lainnya tdoq
elly plak kejelesannya ada ketikanya saja
nureen kena la explain kat dia betol2
paling dia suka merajuk bila bangun ja pg tgk nureen dok bg susu bb, mula la dia jeles sbb x peluk dia

Comments

kasihredha said…
emir dah besar le..
alala comeynya kakak dan emir
alorr cutenye dua bradik..rafiq n aishah pon camnila dalam pantang..berdua bersama sokmo..nk tido pon rafiq cari tangan adik nak pegang heheh so sweet
sayang betul kakak kat adeq emir ek...so sweet la
Kakzakie said…
Walau jeles tapi jelas terpancar kasih sayang kakak pada adiknya...sukalah kakak tengok mereka berdua:)
iizza said…
jenuh gak nk terangkan tu bila kakak dah merajuk yg mama lebihkan adik..^_^
watyz said…
alahai sweet nyer... setia akak kat adik dia... :)
Nens Collection said…
kasih syg kakak kt adik die..hehe
el said…
ha x sabar nak tgk bb emir
jom emir balik penang auntie nak peluk shiomm byk2 kasi kakak elly jeles hahahahaha
wantie said…
blanket tu kak t suka sangat. lembut je material dia kan.

hehehe.. kakak konker selimut emir yer.
Fieza79 said…
seronok benar ye tgk elly..siang mlm sebok main dgn adik je la..hehe
KhaiRin : anies said…
mesti kalau menyakat dia: bleh x amik adik emir.. mesti agk nyer mengamuk sakan hehehe
LYAfrina said…
alahai..comelnyer 2 beradik ni... mmg kopipes muka kakak elly la...
kakak y sgt2 pyayang ni
하니 said…
gmbr yg mcm emir tgh sembang ngan ellesya tu...muka emir mcm abg nasir...haha
Anum said…
comelnya
sayang adik dia
|| NaFiRaa || said…
sweetnye 2 badik nih..
x berenggan dgn adik dia..hehehe
LYAfrina said…
nureen..lya dh reply email tu.. check ye
mamalieyna said…
alolo..comel sangat! geram...

sweet dua beradik ni..
Izan Ishak said…
kejap je emir dah besar... ssuka tgk dua beradik ni... baik je kakak elly ye...
fieda said…
olo tomeynyer..ye la gambar tu nmpk mcm dorang tgh berbual..
Myra Jay said…
Comel pic masa Emir tgh cakap dengan Elly, lebih kurang sama pic Firas dengan adik dia ;)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017