kakak yg rajin

ASSALAMUALAIKUM

bila tiba part nk lipat baju bb 
tang sarung tangan & kaki mmg serah kat elly
dia marah klau x panggil dia lipat
mmg dia yg akan lipat bhgn tue
cukup rajin





hepi dpt tolong nureen :)


Comments

Zie said…
baiknya dia tolong mummy...
so cute la, mmg kakak yang penyayang ni...
Anum said…
ala comelnya .. rajin kakak
Nens Collection said…
hehe..rajin betul kakak ni
tang sarung tangan kecik2 molek
sy pon suka lipat..hehe
fieda said…
olo..rajin la elly...kakak mesti kena rajin2 tau..
Fieza79 said…
rajin la elly...dh jadi kakak kena la byk bantu kan...
KhaiRin : anies said…
tlg lipat bj kt umah aunty bleh ellysya?
el said…
laaa tulun tuk bb jek..tulun lipat baju mummy xde hehehe
eima said…
bagus la ellesya ni ... cam fahim dulu gatai gak nk nolong tp aku tak bg ..muahahahaha sbb tah pepe die buat .. pastu lkecah merata jenuh aku nk kuti[p
wantie said…
Amirul kalau bab lipat kain Zero mero dia tu., jgn nak mimpi ar. melingkup lagi ada ar.

rajin elly tu noh. good kakak!
syiela said…
so cute.. rajinnya anak dara ni
mimie.. said…
amboi3...rajinnye dia.. ^_^
iizza said…
bagus kakak ni rajin tolong mama..:)
Myra Jay said…
Memang pandai berdikari dah ni kakak Ellesya..

Bagus ni, tolong Mummy :)
|| NaFiRaa || said…
rajinnye kakak elly.. bertuah mummy dia..:)
e!ya said…
rajinnyer kakak!!

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017