kunjungan zura

ASSALAMUALAIKUM

ari ni cukup 45 ari, nureen dh abes berpantang
cuma kena la pantang mkn jgk lagi kan...

ahad minggu lepas
kami dikunjungi rakan blogger
zuraiwan  bersama tersayang irfan
tq zura sudi terjah teratak mak aku :)

 irfan yg dh 7bulan
baru dpt jumpe.. b4 ni tgk dlm blog jerr
sebenarnya irfan dh mengantok
bila ellesya nmpk irfan minum susu botol dia pon mintak mak tok dia buatkan

 emir dh bangun, so dpt la aunty zura dukung
hai emir, ushar lain mcm jerr kat aunty zura tue

 nureen ajak zura lepak kat dpn boleh minum2
ellesya mula jeles
nak jugak dia berimpit duduk sebelah zura

 candid time, masing2 muka blurr

 gini la jdnya bila nk ambik gambo paling cun

 marah benar ellesya kat zura bila diusik nak bawak balik emir

 ellesya x lepas2, ttp duduk berimpit tepi zura

 bila ellesya jd PG
hehhee... ni adik ipar zura
dah 8 bulan preggy

dan irfan baik punya lentok
mmg mengantok sgt tue
skali lagi thx ya zura sudi jenguk kami :)


Comments

Nens Collection said…
seronoknyer..leh tgk bb emir..;)
shark said…
yay dh habes pantang..
tp sy pantang sampai 100 hari..lagi baik kan..:)
Fieza79 said…
laa..dh habis pantang rupa nya...tk sempat gak nk jengah..huu..

emir pun dh makin bolat je tgk..
syazie blog said…
cookies tu ang bleh tanya shery...dia dah rasa dah ari tu mai rumah aku...
abah ngan mak pun dah rasa..
abah sampai ambik 2 kali...hehehe...
wantie said…
marah tol elly ye bila zura nak ambik adik dia. sian... tak baik tau sakat dia.

ala.. ala.. elly. dorang saja nak kaco kamu je tu.
Kakzakie said…
Elly takut adik kena ambil auntie zura tu yg dok mengimpit je...
e!ya said…
sekejap jer dah habis pantang kan..tggu turn kite lak bulan8 nieh..hukhukk..
alahai kakak, tak lari jauh ngan baby..
bimbang dibw lari nih.. heheh
Qhaifa Nur said…
sekejap aja 45 hari...
kakak takut adik hilang yup......
Myra Jay said…
Syg tul kaka Sya dengan adiknya ye.. hehee
Sama cam Firas gak, tak bagi orang lain pegang adik dia ;)
KhaiRin : anies said…
hehehe da agk da...mesti ellysya akn mrh bila ada org menyakat n kt nk amik adik dia...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017