jom layanzzzz

ASSALAMUALAIKUM


agak2 emir tgh layan apa???
hhahaa... tgh dok teran nk berak la sbb tue la kembang lobang idung

dah puas berak mula x selesa.. hehhe
cepat2 la kena tokaq

jom layanzzz dialong daddy ngan emir



:)

Comments

Mummy Princess said…
Macam dialog anak akak jer, sikit2 klu majuk tak nak kawan abah / mama.....
Nens Collection said…
hehehe..cumilll..;)
Kakzakie said…
Nureeen... dah montel dah pipi dia. :)
KhaiRin : anies said…
jap jap..dialog tu sbnr nyer dr isi hati mummy emir kn? kn?
x sabo blk penang ;-)
nanakimie said…
hehe,bambam baby emir:)
manja209 said…
emir ke ang yg nak p jln wei..
tembam da emir...comey :)
eima said…
dah nk abis pantang dah kan...yeay kejap je kan masa berlalu bg kami ..bg ko nureenn hehehe
umialya/k.tini said…
besar daa emir ye..
Bui Junaidi said…
JAP JER KEMBANG BABY EMIR NI..HIK..HIK
IntaNBerliaN said…
hihii comel je... :-)
|| NaFiRaa || said…
semangat nyer emir!! geram tengok pipi..

sweet jek 2 beranak nih..:)
maszmadi said…
wah wah macam ada orang yang x sabaq nak balik penang jerk.. hehe
Zie said…
Ala.. bam bam nya... emm dah nak balik penang yer... mesti dia nak mandi air laut tu...
Gieyana said…
jemu xbebbpantang? Sure syiokkk habiskan ms ngan anak2..
LYAfrina said…
dah besar dia..montel...
nnti dh nk balik penang....
Prince of Noob said…
waahh bahagianya family ni... done follow - Noob
fieda said…
olo..sian dia nk gi jln2 ye..
Myra Jay said…
Hheee... Mmg sesuai ;)


Owh dah nak balik Penang ye :)
iizza said…
kecik-kecik dah pandai majuk ni..hehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017