Gaya tdoq emir & elly

ASSALAMUALAIKUM

emir kuat tdoq tau
lepas kenyang ja minum susu tdoq la dia
klau berjaga pon slalunya lewat petang pkl 5 lebih smpi la pkl 10 mlm mcm tue pastu tdoq
beza ngan ellesya dlu 

emir suka tdoq mengiring
tp bila tdoq mcm ni dia cepat terkejut 
so nureen bg dia tdoq meniarap

cukup nyenyak
smpi nureen plak yg kejutkan dia utk minum susu hehhee

fokus dekat cikit..

gambo ni masa 34 hari, kepala emir dh kuat
nureen tgk dia pusing sndri kepala tue

smpi ternganga mulut
mak kata klau tdoq meniarap mmg nyenyak sbb 
bb dlm perut pon meniarap kan
dan ellesya dlu pon kami bg tdoq meniarap jgk
lagi satu perut bb x kembong

sygnya nureen puas dok godek2 pic elly masa kecik yg tdoq meniarap tp x jumpe la, yg ni ja ada

ni snap guna anset sbb tue blur cikit

dan yg terkini

:)
ada cam ka mana satu elly mana satu emir???
hehhehe
yg baju putih tue ellesya & baju biru tue emir


Comments

fieda said…
olo..tomeynyer 2 beradik ni tido...mcm lebih kurang jer muka dorang berdua tu..
MRS. K said…
muka ayah depa... hehehe
eima said…
muka ellseya lebih ke wajah bapa die
Zie said…
Alalaa... samer jer... cutenya dah botak yer..
KhaiRin : anies said…
uuuuiiii da tumbuh rambut yaaa...comel comel comel
syazie blog said…
berisinya tangan emir...bleh masuk WWE...hehehe...malam dia ska terjaga x?
wantie said…
alala.. comenya. elly ngan emir beza kat bibir tu rasa kak t la.
Fieza79 said…
tomey nyaa gaya tido gitu..nmpk emir bambam laa nureen..dh besar dia..sat ja dh sebulan lbh ehh...
Myra Jay said…
Uih, BamBam dah Emir..

Belah kiri tu Elly, tang mata dia tu yg leh buat orang kenai.. :)
Emir belah kanan ;)
Imah Dinor said…
cepatnya dah sbln lbh dah ye...klu time ngandung lambat ja rasa masa blalu...dah brisi pun....sama la muka depa dua...
Nens Collection said…
ololo..mmg sweet la..hehe
LYAfrina said…
comelnyer...
mana tumpahnyakuah kalo x knasi kan..
iizza said…
comey jer..

bukan tidur menirap x elok ker tuk baby..confius la sy..
NEKCIK said…
comeinya kak yong nii..adik pun hensem
nanakimie said…
sama je dua beradik ni,hee.....:)
el said…
comel...bila tgk lama2 bb hang..aku lak x sabau nak ada bb boy ni hahahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017