ellesya VS emir

assalamualaikum
autopublish

sementara menunggu menu faveret ellesya sampai
mummy dok layan 2 beradik ni berposing :)



tetiba dengar lagu sahabat dr najwa latif
terus ellesya turut menyanyi
emir mulanya tengok pelik
dok dgr kakak dia menyanyi2 kecik
last2 emir pon layanzz
layan sat ja
pastu emir dengan dunianya


emir dok bertegur sapa ngan meja sebelah yerr
tu dok keloi sapa plak





dah kenyang mkn nasi ayam
bawak pusing2 dlm queensbay sat
singgah kedai camera
daddy dok cuci2 mata
marah emir, kakak sya dok himpap dia
menjerit2 sambil mdok tarik baju kakak sya
kena geletik mengekek2 emir gelak
santai
nmpk tak daddy dok cuci mata kat belakang tue
sweet :)
sukanya
kan dah kena tarik rambut
alaaa... emir p gigit belt stroller tue pasai pa.. haha

__________________________________________________
jom singgah


Comments

kasihredha said…
Emir dah besar la..
Dah boleh tarik rambut kakak dah
duniafana said…
boleh duk brgusti nih haha
amboiiii sukanya diaaaa
Qhaifa Nur said…
kemesraan 2 beradik NureeN...
comelnya..
wantie said…
rajin la dorang berdua dok melawak yer. kat umah elly dok ngusik adik tak?

Amirul dah start ngusik Aleesya. penin kak T ni.
Mesra jer dua beradik ni..so sweet..^^
el said…
dah mula si emir main2 ngan kakak dia..sweet sgt..kakak pun bukan main usik adik dia eh
Zura@Iwan said…
emir pn dh tarik rmbut yer..

aku ni brp kali dh kena..kalau gomoi2 irfan tu..sure kena tarik rmbut or kena tampaq..kakaka..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017