emir suka berkongsi

assalamualaikum
autopublish

emir mmg tak bleh tgk kakak dia minum ka makan ka
semua dia nak
dah tue suka share botoi air masak
botoi air masak yg sndrik tak mau, nak yg kakak punya
skrg ni kan panas, so nureen mmg mintak depa 2 ni minum aiq masak byk2
emir tak dak mslh, mmg ari2 3 4 botoi air masak dia minum
yg susahnya ellesya
dulu dia mcm emir tp sejak dah bertadika ni, kurang ckit
tengok... emirnya turn plak
berkongsi adik beradik
emir bukan tolong suap yerr tp dok nak tarik, dia plak nk minum
dok berebut plak ngan kakak sya
tak mau bg kakak sya punya pasal la ni
hahaa
sronok la tu, dpt kat dia terus

__________________________________________________
jom singgah


Comments

watyz said…
budak2 mmg payah nk minum air masak. smpi kan terpaksa blikan botol air yg dorang suka nk bg minum air masak... :)
Qhaifa Nur said…
bagus kongsi ni NureeN..eratkan hubungan juga...
adianiez AIDA said…
comel nyer sharing sharing :-)
elok la tu, minum air byk and sihat sentiasa...
anak2 dara aida berdua tu pun masing2 ada botol sendiri. aida wajibkan diorang abis air suam 1 liter tiap hari...
el said…
anak2 aku xde mslh lau nak mnm air masak..diorg dah tau nak amek kat mana..yg kecik tu alana siap mtk lagi nak ayaq nak ayaq..

belilah satu botol ayaq kat emir tu hehe
sharing is caring ya emir ;-)
JunAina said…
Comel ja dok rebu2 cam tu. Anak2 kecik ni susah nak minum air masak, Aina selalu buat sirap tapi kurangkan manisnya. Ada warna nampak menarik sikit.
eima said…
si adek mmg suka berebut ngan abg/kakak die ... cam dengki je kan ..a lisha pun sama je
wantie said…
bagus tu emir. suka berkongsi amalan mulia. lagi senang kerja parent kamu.

kalau ke mana mana bawa satu bekas je. hidup berkongsi ni harus menjadi amalan. tambah tambah lagi dua beradik.

Zura@Iwan said…
irfan dl byk gk minum air msk..
but now dia minum2..tp tk byk..huhu

dia nk kongsi ok la...irfan dia kdg2 konker dia sorang..haha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017