menulis di usia muda

assalamualaikum
autopublish

bila kakak sya sibok dok menulis
ada jugak yg menompang
ellesya mmg kami perasan dia kidal sejak dari baby
emir...
sejak dah boleh berjalan
suka plak duduk dlm walker
dolu masa tak brapa nak boleh jalan
dia tak mau naik walker sangat
emir...
nmpk gaya pon macam nak ikut jejak langkah kakak sya
kidal...
gaya penulis cilik
jangan dok p gigit sudah
kena ubah supaya mcm mummy dia, menulis tangan kanan
ada apa ngan pencil tue
asyikkkk....
awat angkat tinggi sgt tue?
jgn tertipu ya
lakaran kat kertas tue hasil tangan ellesya yerr hehe
__________________________________________________
jom singgah


Comments

el said…
org tgn kidal ni bijak nya lebih skit..jgn paksa2..biarlah
mayb masa peknen hang dok mkn tgn kiri kut hahahaha

Zura@Iwan said…
irfan tu ada gak tgk lebih pd tgn kidal..huhu..

tk per latih pelan2..kalau mmg dorang guna tgn kidal, nk buat cm mn kn..tp kalau mkn tu kena latih tgn kanan la yer..hikss
eima said…
budak kidal ni cerdik otrg kate sbb byk guna otak kanan
left handed tu satu kelebihan...
Qhaifa Nur said…
anak akak yang kidal afnan dan aeish..
emir ni macam aeish bila abang afnan buat kerja sekolah nak tolong juga...
Nafira usof said…
comel emir~
Delisha setakat nih banyak guna tangan kanan~
wantie said…
masa kak t ngandung Aleesya dulu, selalu la dok baca entry nureen ni yang si elly tu kidal.

sekarang dah aleesya pulak kidal. Tapi kami kalau boleh nak dia guna tangan kanan.

hehehe... benornya saja je. tak dak kena mengena pun ngan entry Nureen. saja nak kaco kamu.

Mungkin dah ketentuan Allah yang anak kak T si Aleesya tu nak berkidal time menulis.

Tapi kak t selalu ckp. guna tangan Allah suka. tukaq la kejap. pas tu kidal le semula.hahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017