menu yg tak pernah jemu

assalamualaikum
autopublish

ayam masak kicap
nak mkn smbil tgk TV
mmm... kalau tumpah, mmg kena marah la

nyum nyum
_____________________________________________
jom singgah




Comments

wantie said…
ayam masak kicap. yeay..kak t pun suka jugak.

kalau ayam kampung lagi marveles
nnt sy dtg kena nureen kn buat kn tau hehehehe

btw, salam isra ' mi'raj
Lynn Hamzah said…
huhuhu...lapar perut tgk ayam masak kicap tu...
inazamri said…
akak paling suka ayam masak kicap pekat2 camtu.lapar la pulak
Zura@Iwan said…
suka gak buat ayam msk kicap or daging msk kicap...

nyum2x...hehe
el said…
aku pun sllu msk gak
tp kakak tu mkn nasi ke mkn ayam sj hehe
Salina@IbuAqil said…
Nampak sggh menyelerakan nureen.. ;D
Berselera Kakak Sya mkn..
Qhaifa Nur said…
kalau dulu asal nampak ayam..mesti masak kicap...
sedapnya NureeN, lama akak tak buat...
syazie blog said…
sedapnyaaa....sapa wat ayam kicap tu?
nasib aku x posa ari nie...hehehe...
ayam kicap yg ang wat kat kg ari tu sedap...laki aku suka...
aku buat x jadi...huhuhu...
Maria Firdz said…
kalau rupe mcm tu, org yg tgk pun x jemu.. rasa nk mkn selalu.. suami sy pun jnis suka mkn aym masak kicap.. x jemu plak dia.. :)
Cho Zila said…
memang sedaptu... nak jugak sikit bolehker...
watyz said…
sedap nye... :)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017