saya dah besar...........

assalamualaikum
autopublish

mummy ngan daddy boleh tak perasan yerr
yg anak teruna kami ni dah besar
balik kg ari tue, dia nmpk lorry kezen dia
dok main tolak2
mmmm kena p beli jugak ni
habuan dia main2 kat umah
sronok tgk dia main kat kg ari tu


p tala kat wan ngan lorry2 tu skali
seronokkan tgk emir main
kakak sya ngan daddy tak ketinggalan
emir x suka keta yg kakak sya main tu
sbb ada lampu menyala ngan ada bunyi horn
dia lebih suka yg senyap jer

kakak sya punya turn plak
di usungnya lorry tu sampai ke dapoq
jom main sama2


eh.. emir di tinggalkan ker
umah abah nureen ni mmg luas
merata la depa 2 ni menjelajah
__________________________________________________
jom singgah


Comments

Nurzakiah Hanum said…
salam selasa
singgah pagi
dah sarapan?
Qhaifa Nur said…
seronoknya dapat main sama-sama dengan kakak kan emir...
e!ya said…
suruh mama beli lori besaq skit..
baru syiok main emir hehehe
nureen, bla emir main lori tu siap ada bunyi x? ;-) kalu ada mesti chomeeelllllll
el said…
boleh dah ni suh naik beskal sndiri hehe
wantie said…
pas ni boleh la bli beskal.

main ronda ronda ngan kak sya
Zura@Iwan said…
mmg makin bsr..tk kn makin kecik iyo dak? kahhh..

umah kt kg best la luas kan..
하니 said…
Kat umah kan ada jeep besar...haha
LYAfrina said…
rasa mcm bru j tgk emir dilahirkan..kejap je.. dh makin beso hero ni
Sayangku Zie said…
Betillah nureen tgk2 kejap ja dah besar... adoi...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017