fraser hill

assalamualaikum
autopublish

bila agak bleh smpi cini ya??
mmmm







nak bawak anak2 bercuti suatu hari nanti
tp tunggu emir besar cikit la kot :)


___________________________________________________
jom singgah


Comments

Myra Jay said…
Myra dalam planning nak ke situ gak, sebab tak eprnah smpai ;)

Mungkin anniversary thn depan kot :D
eima said…
hmmm bg aku tak besh ... sbb tatau nk pi mana kat ctu ... jln pening ...tp klu yg nk kan kedamaian sini seswai la ...
kn planning lek lok tu.. ;-)
Zura@Iwan said…
ada gak plan nk gi sini..

tp ntah la bila..

mcm2 tmpt plan..tp tk pi2 pun..haha
el said…
lorrr igt hang pi situ weekend lepas...hahaha xpe plan leklok ea..boleh je bw emir g sn..boleh santai2
~MommyAida~ said…
boleh dh tu Nureen bwk ank2 bercuti..msti diorang happy!!
nai fraser hill ni kalo sape tak tahan leh pening dan muntah dlm kereta kalo tak sempat nak berhenti tepi jalan...huhu..
Akak penah naik sini ikut dari kuala kubu baru...ikut dari Raub..Tp jalan dari Raub lagi dasyat...orang tak penah pening pun leh jadi pening..ngee
wantie said…
tengok tajuk tu.. ya ya la kak T ingat hangpa dah pi..

hahaa...
nak pergi jugak tpi entah bila
aduh letih tol jaga sem ni
nak cuti gamaknya time raya la kot?!
Gieyana said…
Igt hg dh p dh..jln sempit sket g nk nek sini...rsnya CH lg best..:)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017