tea tarik kawww yg kami cari

assalamualaikum
autopublish

gara2 dok layan crita wayang kita kat astro la ni
buat kami laki bini teringin nk minum
tea tarik kawwww

perghhh.... layan abesss
pas jer berbuka, kami g lepak kedai mamak nasi kandaq
dekat jerr ngan umah, dlm 5minit :)

 dapat hirup panas2 mmg best kan
opsss, sabar jerr..
pagi2 layan tea tarik plak ehehe
ellesya mcm biasa, bandung la kan
 emir dok asyik tgk mamak dok tulis resit
 tak lupa roti bakaq
 ni la emir, bukan nk duduk diam
 dahaya ya emir
agaknya, knape la ngan ellesya ya?
 dok bercerita kat daddy
sebenarnya, ellesya tetiba ja gatal2 bdn
pelik
 emir tersandar selepas menikmati keenakan sirap bandung
hahhahaha
khusyuk amat depa dok dgr daddy bercerita yerr
ellesya masih x selesa, daddy still dok wat lawak lagi
 hahaha
 dok bergaru plak x abes2
emir terlopong tgk apa tu??
 buah hati mummy & daddy

 dah dpt trun terus hilang gatal yerr ellesya
 pastu request roti canai.. hehhee
oppsss.... tersilap tangan tue...
_________________________________________________________
jom singgah


Comments

umi alya said…
ha'aaaaaaaa rasanya faham maksud tersurat & tersirat di hati ellesya, biasalah budak2, kalau ada yang tak kena, ada2 jer.. hihiihi
Nurzakiah Hanum said…
Assalamualaikum
Salam ramadhan ke 23
singgah sini pagi ni :)
el said…
lorrrr ellesya dok lagi lam kusi bb..hehehe sib bek lah muat ea...
tu daddy sj kenakan ellesya ea haha
Qhaifa Nur said…
kalau teringin nak minum kena datang kedai mamak..kat rumah tu diaorang tak suka minum teh tarik NureeN..
sedapnya ellesya makan roti canai..
eima said…
dulu hari mau mamak ... bulan posa ni br 2 kali ke mamak memalam tu pun sebab fahim nk mkn roti kosong
ellesya nk bermanja dgn daddy tuuu ;-)
wantie said…
kedai nasi kandaq kat jelita tu ke? kak T tak nah lagi lepak kat situ walaupun sekali. hahaha.. dasyat kan. dok pi kat len kat situ tak nah pun pi. pelik dak?

ada roti bakaq noh. lepas raya nanti nak ajak Naim ngan Aleesya pi makan lah.
tgk ekspresi muka elisya ngan emir...hehe..kelakar..
Nafira usof said…
sedapnyeeee.. rindu pulak sama teh tarik dah roti canai.. hahaha
Ema Johari said…
ada-ada saja taktik nk turun yer ellesya...hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017