:::Contest Saya Fobia Dengan dot dot dot:::


for more info klik banner
due 5 feb 2011

my referrel = eb

nureen nak TAG sape ya???
hhhmmmmm


+++++++++++++++++++

ok apa yg aku fobia agaknya???
*
*
*
*
*
*
*
*
*

PACAT


Tgk gambaq pon aku dh rasa geli geleman
mmg dr kecik aku fobia ngan pacat
dulu masa balik ja kg
mak suruh pegi ja ke kebun ka
aku mesti akan cakap
"tak mau la takot pacat!!!"
klau pacat ni dah naik kat bdn aku
aku lari keliling 1 umah cari org suruh buangkan
mmg geli & fobia sgt2
ntah knape aku pon x tau
pastu bila my dad
pindah dok kg tok selps arwah wan meninggal
aku mmg akan elakkan diri ketempat2 yg ada pacat
tapi sekrg umah wan tue my dad dh renovate elok
so pacat2 still ada cuma x byk mcm dulu
walaupon aku fobia ngan pacat
tapi aku pernah buat keja bodoh
konon2nya nk buat xperimen la
wit my sis
aku pakai kasut but
tinggi smpi lutut
supaya pacat x boleh naik
bawak 1 tapaware transparent tue
p kutip pacat dengan penyepit &
tutup dlm tapaware tue rapat2
supaya pacat tue lemas & mati
tp.............. sebaliknya
pacat2 x mati pon..
hhhmmmmmm
masa dok menaip ni pon
aku dh rasa meremang je bulu roma teringat masa kecik2 dulu... hehhee


Comments

zura@iwan said…
adeeiii...pacat...geli..hahaha...lintah lg la weiii..
sri juju said…
ades , geli plak tgk gmbr tuu . haha ~

btw , thanks join and all the best .

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017