family day : BBQ super dupper mavelous!!!

assalamualaikum.....

tak lengkap klau berfamily day x dak BBQ kan
so sementara nak trun berBBQ, kami bersiap n smbhyg maghrib dlu
lepak2 kejap sambil layan 3 sepupu ni
kucing tu bkn betul2 tau
juz patung jerr... amal tetap teruja
emir & zara masing2 tunjuk skill kot
bila dah dpt sentuh..
amal terus menjerit2, tarik perhatian emir & zara
zara jeles ker amal main kucing dia???? dok tarik2 amal dr tepi
ni la dia
daging & ayam yg telah diperap oleh en.suami dr umah
sbb tu en.suami lambat ckit ptg tue
jom kita berBBQ....
ada yg nk upload msk FB la tue...
menu kami mlm tue
sedapnyaaa bila teringat mlm tue
mmg en.suami bab mereneh & memerap ni terbaekkk
mavelousss......
nmpk mcm hangit ckit kan, sbb lampu kat c2 agak malap
2 budak ni hantu sunkist
dok lawan makan ke apa
pulun sungguh smpi sekerat tapaware mlm tue
sama2 la tulun bakaq yerr
emir dah dpt mamee monster tue tak lepas la
bkn sng nk dpt mkn...
mmm.. nak bg emir duduk diam
isi air dlm cwn.. dia akan dok c2 n minum smpi abes 
dahaga yerr anak mummy ni
opsss dh abesss daaaa
candid time
daddy pon kena candid
emir byk cucuk jugak sosej dia balun
tue liat ke daddy?? ke nk control spy x belemuih (comot)...
emir plak, selagi mulut tak penuh selagi tue dia sumbat
amboiii smpi terpejam mata nooo menikmati keenakkan BBQ mlm tue
tgk la sapa chefnyerr hehee
haziq dlm dukungan mummy shera, yg paling bongsu buat ketika ini
zara terkejut flash kot hehe
candid lagi....
amal manja ngan maktok sbb mak tok yg jaga hehe
dok bertepuk tangan kat sapa tue??
zara seriusnyerr.. ummul dok control ayu la tue, hehee
ni la tmpt yg kami berBBQ mlm tue...
yg pagar oren tue, jln ke pantai
3 dara pinggatan ker ni?? hahha
sedor diri la yerr... anak dara yg tgh2 tue jerr
perghhh siap angkat kaki tue...
sygnya... sluar yg nureen pakai tue tertinggal kat sana
call back tanya, depa ckp x der huhu
sadis3x... sob sob sob....
x abes lagi nak interprem hehe

lepas jerr nureen naik sbb emir dh ngantok sgt
daddy n da gang mengemas.. pastu terus hujan lebat
wahhh sempat la kami berBBQ mlm tue...
hujan rahmat :)
lain pulak bila dlm bilik
emir yg mulanya mengantok tadi, dah segar bugar
so kita lepak bilik zara plak
sbbnyerrr.....
nak ambik gambo 3 sepupu yg sama baju ni
tapi... mana amal???
berebut talipon kerr???
akhirnya zara mengalah
ummul ambik peluang la bila emir mau duduk diam
dan hasilnya.... emir tetap serius yerrr
mmm emir bagai x dpt d pisahkan dgn talipon tue
skali lagi cobaan ambik gambo dengan zara plak...
dan hasilnya.......
layannnn anak2 main smbil relax2 kan
ummul coba lagi
yeahhh.... mmg serius...
betol ker muka emir nmpk mcm "noh hujan"????
haha
akhirnya yg d nanti muncul jugak... amal 
bleh la snap pic 3 sepupu ni together2...
pic ni nmpk mcm pic dolu2 kan hehe...
________________________________________________________
jom singgah


Comments

mama lieyna said…
Wow...meriahnyerrr... syok kumpul rmi2 gini kan... ada pulak 3 budak kecik tu, lg meriah suasana.... :-)
Enjoy semuanya....
Kakzakie said…
Sebenarnya yg buat tambah meriah sebab anak-anak Nureen. kakak suka tengok gelagat dan keletah anak-anak:)
Sayangku Zie said…
wah meriah comey je tengok si kembar baju tu... hehehe
meriahnya...nmpk sedap BBQ tuh..
eh bole BBQ dlm resort eh..klu TM Resort PD x bole..derong suh BBQ kat luar tepi pantai..huhu
Rizziela said…
control handsomelah emeer tu
el said…
lohhh emir ke tu
igtkan twin td..comel baju diorg
eima said…
wahh aku suka aktiviti cam ni .. hepikan bila semua org berkumpul cam tu
Qhaifa Nur said…
lagi ramai lagi meriah Nureen...
syoknya berBBQ...
Cho Zila said…
syiokkkkkknyer der BBQ.. akakni kalau bbq memang suka sesangat.. makan dia rasa nikmat sebab cam fresh gitu...
Nafira usof said…
bestnye percutian keluarga mcm nih~
rindu plak nak bercuti dengan ahli keluarga jugak~
wantie said…
cantiknya baju sedondon tu..

dhiera said…
amboii... meriah ye reramai macam ni!
share la resepi BBQ tu. Nak tahu!!
dah mcm kebar 3 la plak emir zara dan amal tu hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017