family : trip d ipoh berakhir d cini.....

assalamualaikum.....
autopublish 

last day | khamis
daddy halfday jerr kursus
so tgh ari dah blk bilik

agak2 apa emir buat
sepanjang kami 5 ari d c2
emir suka mengendap kat bwh pintu tu tau
x kisah la sapa pon dlm bilik air..

tu la, pintu kaca, kat bwh tu bleh nmpk plak... hahhaa

ellesya skrg x suka nak ikat rambut
bior jerr mengerbang g2...

YB melawat kawasan nmpknya...
hahaha

tak lupa melawat tapak binaan...

last posing at lobby hotel...
sipu2 malu plak org blkg yerr....
bye2 ipoh, ada masa kami singgah lagi....

TQ so much daddy...
memenuhi keinginan mummy & meng'happy'kan anak2 :)
emuah, luv u so muchhh.....

___________________________________________________________________________________
jom singgah


..

Comments

mamaarifakeem said…
Waaah lama juga kt situ ye.. enjoy la anak2x... :-)
el said…
short trip last plan yg best
smpi kl uols berjalan hehehe
Amboi emir jalan tangan kat belakang tu..penuh bergaya...hiks... ;)
lieyalatif said…
ooo emir suke ngintai bawah tu yeak.....haaa baik2 kang mate ketumbit kang hahaahahaha..... lawak plak bace pasal emir ni nureen...bijak ni...suke explore mcm2 heheehehehe

amboi kakak sya tak lekang dgn cekak rambut besar die tu.... malam siap laa berlampu2 atas kepala yeak heheheeh...mia mija pun ade sorang satu dulu....skrang dah tau malu nak pakai dah hahahaahahah

cantik seluar nureen...army lagi kan...tgh trend skrang nieh...
wantie said…
quality time together...

tak boleh blah la bila tengok mamat recepsionist tu control encem lam gambaq angpa... hahahahaha
Mar Mansor said…
selama 5 ari emir mengintai..hehe..
Kesuma Angsana said…
yg penting hapay dgn sumai & anak2 kan !
Ema Johari said…
agak bahaya tu pintu boleh diintai.

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017